Aktuální vydání
Deník pro IT profesionály
Security World
PCWorld
Internet
Software
Hardware
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computerworld
»
Témata
»
crm
crm
61
–
90
/
107
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
Přichází konec Excelu ve firmách?
Podniky hledají způsoby, jak se vyhnout použití statických tabulek s daty nebo jak své spreadsheet alespoň vylepšit. Cestou může být například odklon uživatelů směrem k CRM systémům či specializovaným řešením pro analýzu dat.
Sandra Gittlenová
10. 10. 2011
Oracle představil cloudové služby pro podniky
Oracle Public Cloud je sadou integrovaných služeb, které zákazníkům a partnerům poskytují samoobslužný přístup na bázi předplatného k řešením Oracle Fusion Applications, Oracle Fusion Middleware a Oracle Database. Správa aplikací, jejich hosting a…
Martin Noska
7. 10. 2011
Dreamforce 2011: Cloud ve znamení mobility a spolupráce
Společnost Salesforce.com, která pořádala ve dnech 30. srpna až 2. září konferenci Dreamforce 2011, odhalila novinky ve své cloudové strategii. Reaguje zejména na růst popularity mobilních, dotekem ovládaných zařízení pro přístup k datům v cloudu.
Martin Noska
3. 9. 2011
Infor představil aplikace ERP postavené na platformě Force.com
Prostřednictvím tohoto partnerství Infor vyvine a bude dodávat InForce Everywhere, nativní aplikaci Force.com, která sbírá ERP data pro aplikaci SalesForce; dále InForce Order Management, aplikaci pro řízení poptávek, objednávek a nabídek, a…
Pavel Louda
2. 9. 2011
Přinášíme rady, jak učinit sociální sítě pro firmy přínosnějšími
Podle společnosti Alcatel-Lucent budou mít v letošním roce sociální sítě podstatný vliv na podnikovou sféru. Vyplývá to z průzkumů DMG Consulting a Yankee Group, které si společnost nechala v roce 2010 zpracovat. Podle DMG Consulting bude do konce…
Pavel Louda
13. 6. 2011
CoolPeople nabízí zdarma kurzy pro IT specialisty
Díky nabídce bezplatných kurzů se IT pracovníci mohou zdarma vyškolit v nejžádánějších oblastech a dostat se tak k zajímavějším projektům a mnohonásobně vyšším platům. Odborné kurzy jsou určené všem OSVČ začínajícím i profesionálním IT pracovníkům,…
Martin Noska
18. 5. 2011
Počítače v oblacích (5): Nejvhodnější aplikace míří na komunikaci a zákazníky
Cloud computing je zajímavý, umí být levný a dokáže se přizpůsobit. K čemu přesně se ale hodí? Zkušenosti z korporací i segmentu SMB ukazují, že cloud svědčí komunikaci, péči o zákazníky i účetnictví.
Jiří Karpeta
2. 5. 2011
ERP systémy pod ekonomickými tlaky zažívají radikální proměnu
Analytici společnosti Panorama pro letošek předpovídají v oblasti ERP opatrnost, větší organizační změny při implementaci systémů, požadavky na návratnost investic, zastavování neúspěšných ERP projektů či růst poptávky pro CRM a BI řešeních.
Vladimír Bartoš
26. 4. 2011
Moderní CRM systémy – co umí a jak dokážou pomoci?
CRM musí být nástrojem pomáhajícím nejen managementu při řízení firmy, ale také při každodenní práci.
Petr Hampejs
18. 4. 2011
CRM SaaS od Oraclu: Citlivá data evropských firem jsou nově uchovávána pouze v EU
Zákazníci, kteří chtějí nasadit řešení Oracle CRM On Demand, mohou nově využít verzi, kdy se jejich data hostovaná společností Oracle budou nacházet v zemích EU. Používat tato řešení tak mohou i organizace, které v důsledku legislativních požadavků…
Pavel Louda
8. 3. 2011
CRM poskytované jako služba představil SAP. Prý vyniká jednoduchostí.
Na Cebitu představené řešení (na trhu by mělo být dostupné ve druhém čtvrtletí tohoto roku) představuje funkcionalitu stojící nad klasickým ERP od firmy SAP. Podle analytiků strategií SAPu je zachovat si lukrativní příjmy z klasického podnikového…
Pavel Louda
6. 3. 2011
Systém pro hodnocení pracovních dovedností zaměstnanců představil Alcatel-Lucent
Technologické řešení novinky nabízí funkce, jejichž prostřednictvím je možné centrálně měřit a rozvíjet dovednosti jednotlivých zaměstnanců či rozdělovat práci podle výkonnostních cílů. Na jejich základě lze vytvářet plány školení a pracovní…
Pavel Louda
26. 2. 2011
MS Dynamics CRM 2011 konečně i ve verzi pro instalaci na vlastním hardwaru
Novinka nabízí řadu vylepšení, která podle výrobce urychlují rutinní práci a přinášejí rychlý pohled na nejdůležitější data. Umožňují například jednoduchou tvorbu interaktivních grafů, reportů i úpravy přehledového pohledu (dashboardu), které jsou…
Pavel Louda
16. 2. 2011
Cloudové CRM řešení postavené na bázi měsíčních poplatků nabízí v Česku Microsoft
Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím známého prostředí aplikace Microsoft Outlook, mohou k nim však přistupovat i přes webový prohlížeč nebo mobil. Cloudová služba v sobě zahrnuje řadu nástrojů…
Pavel Louda
18. 1. 2011
Novou verzi svého ERP řešení pro střední firmy uvedl na náš trh Microsoft
Propojení s cloudovými službami přináší i nově zabudovaná integrace s řešením MS Dynamics CRM, která zákazníkům umožňuje minimalizovat nadbytečné zadávání dat, udržovat informace aktuální v obou řešeních najednou a poskytovat obchodníkům rychlý…
Pavel Louda
15. 12. 2010
Efektivní e-mailové kampaně v souladu s legislativou umožňuje nové CRM od Komixu
Novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld, jež je dostupná i v češtině, uvedla na náš trh společnost Komix. Mezi novinky varianty 12 patří například modul pro řízení marketingových průzkumů či doplněk pro iPhone zajišťující okamžitý přístup k informacím o zákazníkovi, ať už se uživatel nachází kdekoli. Inovována byla i integrace s produktem Inxmail, který umožňuje v krátkém čase vytvářet efektivní e-mailové marketingové kampaně.
Pavel Louda
30. 10. 2010
Efektivní e-mailové kampaně v souladu s legislativou umožňuje nové CRM od Komixu
Modul pro řízení marketingových průzkumů umožňuje provádět transparentní průzkumy zákazníků a obchodních partnerů, zhodnotit vzdělávací kurzy a získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky němu podle dodavatele mohou prodejní a marketingová oddělení…
Pavel Louda
30. 10. 2010
Plány ohledně svých podnikových systémů řady Dynamics ohlásil Microsoft
Řešení Microsoft Dynamics CRM 2011, které Microsoft představil ve verzi beta na začátku září jak v hostované, tak i lokální formě, bude podle nových informací postupně uváděno na trh od ledna 2011, přičemž hostovaná verze Microsoft Dynamics CRM…
Pavel Louda
20. 10. 2010
Ekonomický software pro malé až střední firmy nabízí solidní funkce i flexibilitu (2.)
Ekonomické systémy pro SMB představují nepříliš drahá řešení, která mohou svými možnostmi při správné volbě uspokojit často i poměrně náročné uživatele.
Petr Velecký
3. 10. 2010
Veřejnou betaverzi nové generace CRM produktů představil Microsoft
„Microsoft Dynamics CRM nabídne všem firmám inovativní funkce, které splňují specifické potřeby jednotlivých firemních zákazníků a současně značně zvyšují produktivitu práce,“ říká Petr Hampejs, produktový a marketingový manažer divize podnikových…
Pavel Louda
9. 9. 2010
CRM systémy pro malé firmy
Nezávisle na tom, jak tvrdě pracujete, nemůžete ve světě malých firem uspět, nedáte-li své zákazníky na první místo. Vytváření většiny vztahů s klienty však není snadné.
James AMartin
13. 8. 2010
Péči o zákazníky usnadní nově integrovaná sada řešení firem Alcatel-Lucent a Genesys
Compact Edition vzájemně propojuje softwarové řešení Genesys s ústřednou Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server. Vzájemná integrace obou řešení umožňuje podporovat více platforem současně včetně Genesys SIP (Session Initiation…
Pavel Louda
29. 7. 2010
Znáte Sales Intelligence?
Že ne? Nedivím se, jde o poměrně nový termín, který znamená analýzu dat vznikajících v obchodním procesu. Pod Sales Inteligence se vlastně – zjednodušeně řečeno – skrývá tzv. analytické CRM.
Stanislav Kužel
10. 6. 2010
CRM od Genesysu spojuje jednotlivé konverzace přes různé kanály do logického celku
Novinka mimo jiné umožňuje jednoduchou a koordinovanou komunikaci se zákazníky napříč všemi komunikačními kanály – e-mail, telefon, web, fax či klasická pošta, přičemž tato komunikace byla usnadněna prostřednictvím integrovaného správce komunikace…
Pavel Louda
7. 6. 2010
Úskalí a záludnosti výběru CRM systému
Volba systému pro řízení vztahů se zákazníky přináší celou řadu otázek jak z hlediska funkcionality pro obchod, tak z pohledu správy IT.
David Taber
12. 5. 2010
Rozhovor: Aktuální výzvy a proměny systémové integrace
O proměnách v oblasti systémové integrace, změnách způsobených nárůstem mobility, cloud computingu a nástupem Webu 2.0 i o vlivech recese s námi pohovořil Josef Neumann, business consultant společnosti ICZ (na fotografii).
Martin Noska
5. 5. 2010
Podnikové aplikace SAPu jsou nově dostupné i přes mobil
První z nich, Sybase Mobile Sales for SAP CRM, umožňuje mobilním pracovníkům využívat software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve svých chytrých mobilních telefonech, jako je iPhone či zařízení se systémem Windows Mobile. Toto integrované…
Pavel Louda
28. 4. 2010
Inovovaný systém CRM On Demand představil Oracle – nabízí mimo jiné více analytických funkcí
Mezi nové prognostické funkce patří například flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací nebo možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými…
Pavel Louda
8. 4. 2010
Analytický systém výrazně zlepšující fungování call centra představila IBM
Základem řešení je aplikace Real-Time Analytics Matching Platform (RAMP), jež kombinuje informace o jednotlivých zákaznících se specifickými znalostmi, zkušenostmi a dřívějšími výkony každého agenta kontaktního centra, čímž optimalizuje…
Pavel Louda
28. 3. 2010
Nový hostovaný CRM systém představil Komix
Jedná se o CRM systém CAS PIA postavený na technologiích Web 2.0, jenž je výrobcem označován jako profesionální internetový asistent a který je nabízen jako on-line internetová aplikace. Podle dodavatele nabízí uživatelům celou řadu funkcí pro…
Pavel Louda
16. 12. 2009
61
–
90
/
107
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Coffee break: Zlodějům sdílených kol odzvonilo!
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Závěrečné kolo soutěže IT produkt roku 2024 zná úspěšné soutěžící
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
První kolo soutěže IT produkt roku 2024 oznamuje vítěze
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU