Hlavní navigace
Deník pro IT profesionály
NOVÉ ČÍSLO
Security World
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Computerworld
»
Témata
»
marketing
marketing
1
–
30
/
41
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Zájem o nákup přes telefony jen poroste
Smartphony mění nejen způsob, jak nakupujeme, ale také způsob, jakým o nakupování uvažujeme. Podle studie společnosti Ericsson bude v dalších letech nakupování prostřednictvím chytrých telefonů celosvětově narůstat. Celkem 43 % uživatelů, kteří k nákupu používají smartphone, takto nakupuje pravidelně každý týden. Až 67 % z nich telefonem také pravidelně platí v obchodě.
-rd
15. 12. 2019
Personalizovaný marketing je slepá ulička
Ostatně již v současné době je více než čtvrtina marketérů přesvědčena, že data jsou (paradoxně) jednou z hlavních překážek personalizace, protože jejich sběr, integrace a ochrana jsou náročné a přinášejí různá rizika. To pochopitelně neznamená, že…
-rd
14. 12. 2019
Z byznysmena diplomatem: Americký velvyslanec mluvil o Česku, podnikání a internetu věcí
Není to často, aby se člověk dostal to rezidence amerického velvyslance a mohl si vyslechnout jeho názor na to, jak může Česká republika konkurovat světu v oblasti průmyslu.
David Slouka
25. 5. 2019
Firmy z e-commerce se perou o specialisty výkonnostního marketingu
Česká e-commerce obratově roste, což nutí firmy posilovat své týmy. Nejvíce žádaní jsou dnes například PPC a RTB specialisté, analytici a správci sociálních sítí. Firmy nabízejí uplatnění jak odborníkům s mnohaletou praxí, tak i mladým lidem s chutí vzdělávat se.
-rd
28. 3. 2019
Digitální dvojčata jsou už běžnou součástí továren
Na 75 procent organizací nasazujících IoT již dnes používá digitální dvojčata nebo tak plánuje učinit během příštích dvanácti měsíců.
-rd
24. 3. 2019
Ruská společnost hackuje tiskárny, propaguje vlastní školení v UX
Bizarní cestou se ruská „online univerzita“ Skillbox rozhodla propagovat jeden ze svých nových kurzů zaměřených na design. Jde mimo jiné o „boj proti AI“.
-ds
14. 3. 2019
Zákazníci změní podobu investic do technologií v marketinku
Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů při tvorbě a distribuci reklamního obsahu.
-rd
20. 1. 2019
Zákazníci změní podobu investic do technologií v marketinku
Předpovědi analytiků jsou určené pro vedoucí pracovníky a podnikovou exekutivu odpovědnou za oblast marketingu, měl by se s nimi ale seznámit i management dalších oddělení (např. IT, obchod, zákaznické služby), jichž se nepřímo týkají. Ilustrují…
-rd
20. 1. 2019
7 trendů digitálního marketingu, se kterými by měli počítat majitelé e-shopu
Jak se odlišit, vystoupit z davu a v záplavě českých e-shopů vyniknout? Bez správně nastaveného marketingu to nepůjde. Proto jsme pro vás vybrali 7 trendů, které právě zažívají svůj boom v zahraničí a které pomalu ale jistě pronikají i k nám.
Duncan Hendy
11. 7. 2018
Podniky nebudou ovlivněny umělou inteligencí
Umělá inteligence (AI) v dohledné době většinu odvětví zásadně nepromění. Bude ale významně přispívat k jejich obchodním výsledkům – ať už cestou úspor, růstem obratu nebo obojím. AI již dnes umožňuje, prostřednictvím svých technických disciplín jako je strojové a hluboké učení, využít data při řešení nejrůznějších úloh, jako je automatizace řízení, rozpoznávání vzorů nebo zlepšení interakce se zákazníky.
-rd
26. 5. 2018
Nová kniha vás naučí jak na online marketing
Snad každá firma je dnes přítomná na internetu. Lidé jsou zvyklí zde vyhledávat veškeré informace, zkušenosti s konkrétními produkty i službami, a jakmile danou společnost online nenajdou, berou to, jako by snad ani neexistovala. Jenže být v obrovském online světě mezi ostatní konkurencí vidět není zrovna snadný úkol.
PR článek
7. 6. 2017
Oracle kupuje firmu Moat, nabídne cloudovou platformu pro marketing
Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytované vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou…
Pavel Louda
21. 4. 2017
Digitální stopy a jejich odstraňování
Jakýkoliv pohyb po internetu zanechává po naší činnosti stopy. A nemusíte být zrovna náčelník Apačů, abyste je našli. Takže jak je dobře zamaskovat?
Dagmar Brechlerová
10. 7. 2016
Jak může IT nejlépe sloužit marketingu?
Práce marketingového oddělení stále častěji závisí na podpoře nových technologií – ať už jsou to mobilní systémy, sociální média či analytika pomocí big dat. Lidé z marketingu tak od IT potřebují mnohem více než jen základní technické služby.
Mary KPrattová
1. 2. 2015
Marketingová i sociální data nabízí Oracle jako službu
Kombinace interních a externích dat prý umožňuje jejich hlubší analýzu a pokročilé modelování. Příslušná data zpracovávat v dalších aplikacích. Kromě marketingu lze tyto údaje použít i na podporu prodeje či poskytování služeb zákazníkům. DaaS for…
Pavel Louda
11. 9. 2014
Kolik stojí součástky na Samsung Galaxy S5
Podle výzkumné společnosti IHS jsou výrobní náklady jednoho smartphonu Samsung Galaxy S5 256 dolarů. Největší položkou na seznamu je displej, který stojí 63 dolarů.
Adam Kencki
17. 4. 2014
Změny Facebooku a co z toho vyplývá pro marketingové specialisty
Takto nastavené kampaně sice ještě chvíli poběží – podle vyjádření Facebooku až do začátku dubna - ale marketingové specialisté každopádně přijdou o jednoduchý a pohodlný způsob, jak komunikaci na stránce udržovat živou. Jedná se o jednu z mnoha…
Pavel Houser
11. 3. 2014
Microsoft o Vánocích utratí asi 400 milionů USD za reklamu na Windows
Firma Microsoft bude štědrá k reklamním agenturám a téměř zdvojnásobí svůj loňský rozpočet na vánoční marketing.
Pavel Kreuziger
1. 11. 2013
Firemní software a sociální sítě
U marketingových pracovníků společností nabývá na významu práce se sociálními sítěmi. Mohou na nich získávat informace nebo případně je i poskytovat zákazníkům. Na efektivní práci s velkým množstvím dat je však potřeba, aby byly organizace vybaveny vhodným softwarem.
Martin Bartolšic
21. 9. 2013
Informační technologie mění nakupování
Mnoho informací pro nákup zboží získávají zákazníci pomocí elektronických prostředků. V kamenných obchodech jich ovšem tolik k dispozici není. IT by však mělo pomoci i zde, bude totiž možné předávat individualizované informace do mobilních zařízení.
Martin Bartolšic
25. 8. 2013
Cloud (II) – aplikace i pro business
Už víme, že kromě elektronické pošty či sociálních sítí je cloud užitečný i pro podnikatele. A dvojnásobně pro ty střední a menší, kterým umožňuje využívat výhodně moderní technologie, business systémy a aplikace, které si donedávna mohly dovolit jen velké společnosti. Jsou-li dobře zvoleny, můžou nám pomoct zvýšit efektivitu a produktivitu.
PR článek
18. 7. 2013
Virtuální nástěnka Pinterest
Pinterest je komunitní síť, na které uživatelé mohou sdílet v podstatě jakýkoliv nalezený obsah. Skokové zvyšování návštěvnosti uživatelů, vysoké investice, to vše tento mladý přírůstek do rodiny sociálních sítí doprovází. Stejně jako velký marketingový potenciál.
Petr Baštan
6. 1. 2013
IBM: Společnosti čelí záhadě sociálních médií
Studie IBM ukázala, že ačkoli většina společností akceleruje své plány na sociálních médiích, mnohé marně usilují o pochopení jádra věci...
zap
17. 11. 2012
Yahoo chystá nástroj analýzy big dat pro inzerenty
Společnost Yahoo spustila nový nástroj určený všem, kteří inzerují online. Firma tak využívá své rozsáhlé zkušenosti načerpané při analýzách dat.
Lukáš Pfauser
15. 5. 2012
Mobile Tech 2014: Obchodní potenciál mobilních aplikací
27. března 2012 se v pražském OK System uskutečnila konference MOBILE TECH 2014 pořádaná společností SmithNovak. Cílem bylo představit nejnovější mobilní technologie a jejich využití jako nástroje pro obchod a marketing, zlepšení mobility…
Tadeáš Pelech
12. 4. 2012
Sociální sítě či vícekanálový marketing výrazně zlepšují prodej
Infor10 Marketing tak činí simultánně prostřednictvím řady odchozích (e-mail, direct mailing, SMS, Facebook, Twitter, atd.) a příchozích (web, mobilní zařízení, on-line prodejny, call centra, hlasové systémy, POS terminály, bankomaty apod.) kanálů…
Pavel Louda
18. 1. 2012
Pokročilou a rychlou analýzu dat ze sociálních sítí nabízí SAP
Novinka podnikům umožní efektivnější analýzu informací ze sociálních sítí, díky čemuž budou mít lepší přehled o dění na sociálních sítích a tak lépe reagovat na vývoj trhu a odhalit chování zákazníků. Řešení Social Media Analytics nabídne…
Pavel Louda
22. 12. 2011
Od dneška jezdí v Praze tramvaj s bezplatným připojením k internetu
Modernizovaný vůz vyrazil na svoji cestu v sobotu v 5:38 hodin z vozovny Hloubětín a jezdí na lince č. 17. Zkušebí provoz potrvá minimálně půl roku a připojení bude nabízeno prostřednictvím technologie Wi-Fi, detailní parametry ale Dopravní podnik…
Martin Noska
2. 4. 2011
Dopravní podnik spustí v Praze bezplatný přístup k internetu v tramvaji
DPP pak podle svých zástupců bude nabízet od tohoto čtvrtka 31. března v modernizované tramvaji KT8N2 nejen přístup k internetu, ale i další technologické novinky, které jsou ovšem spíše marketingového rázu. Tramvaj bude jezdit ve zkušebním provozu…
Martin Noska
28. 3. 2011
Ataxo chce posílit na trhu internetového a výkonnostního marketingu koupí firmy H1.cz
Akvizice H1.cz je klíčová údajně pro strategii společnosti Ataxo, která chce upevňovat svou pozici na on-line marketingovém trhu. Nákupem chce zvýšit Ataxo svůj význam v Česku a na Slovensku, získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí…
Martin Noska
12. 1. 2011
1
–
30
/
41
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Ochrana proti ransomwaru: Nový pilíř strategie disaster recovery
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Umělá inteligence ohlídá i třeba kvalitu výroby, říká v coffee breaku Josef Mikuška ze společnosti Konica Minolta
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
První kolo soutěže IT produkt roku 2024 oznamuje vítěze
Ocenění IT produkt roku 2023
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU