Deník pro IT profesionály
Security World
PCWorld
Internet
Software
Hardware
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computerworld
»
Témata
»
SIP
SIP
1
–
19
/
19
Komunikace přes Cisco Spark má být chytřejší a bezpečnější
Například sada pro konferenční místnosti Spark Room Kit Seriesje určena k zavedení inteligentních telekonferenčních a videokonferenčních prostředků do malých, středních i velkých zasedacích místností. Dva nové produkty – Spark Room Kit a Room Kit…
Pavel Louda
7. 4. 2017
Spousta peněz za telefon? To se nikomu nelíbí
Problém s přemrštěnými náklady na telefonování vznikl poté, kdy konzultant změnil konfiguraci a otevřel řídicí porty do internetu bez vyžadované autentizace.
Mathias Thurman
13. 6. 2015
Bezpečnost komunikačních sítí v praxi: Pevné sítě (II.)
Koncový zákazník velmi často nemá žádné informace o možnostech zneužití hlasové služby přes paketová data v kabelových sítích a může být otázkou času, než bude nemile překvapen výší účtu či zveřejněním privátních informací.
Igor Kopřiva
16. 7. 2013
Firemní komunikace v cloudu pro klasické i mobilní klienty
Novinka umožňuje využívat komunikaci v reálném čase jako aplikaci v rámci datového centra. OpenTouch je založen na standardu SIP (Session Initiation Protocol) a integruje veškeré komunikační kanály – od chytrých telefonů až po videokonferenční…
Pavel Louda
8. 11. 2012
Svou IP telefonní ústřednu upgradovalo Kerio, usnadňuje správu hovorů
Malým a středně velkým organizacím umožňuje snížit náklady za telefonní hovory či disponovat, jak uvádí dodavatel, neomezeným spojením. Řešení je jednoduše spravovatelné, takže organizace už nepotřebují volat či zaměstnávat servisního pracovníka…
Pavel Louda
25. 1. 2012
Odkud a kam kráčíte, sjednocené komunikace? (1.)
Unified communications (UC), pro něž se v češtině ujalo také označení sjednocené komunikace, jsou spolu s cloud computingem a dalšími hlučnými pojmy snad nejčastěji opakovanými termíny z oblasti ICT.
Dag Jeger
1. 11. 2011
Možnost integrace IP ústředen Asterisk se Skypem končí, Skype ji už nechce
Produkt Skype for Asterisk je založen na bázi proprietárního programového kódu, jež dovoluje fungovat zmíněné ústředně jako nativní klient Skypu. Podle Steva Blooda, analytika Gartneru jde spíše o důsledek změny strategického směrování Skypu než…
Pavel Louda
26. 5. 2011
IP ústředna od Alcatel-Lucentu nabízí nástroje pro multimediální kooperaci pracovního týmu
Novinka nabízí například konferenční hovory či plynulé přesměrovávání hovorů ze stolního telefonu na bezdrátové telefony, aniž by při tom došlo k přerušení hovoru. Lze tak propojit mobilní telefony i telefony provozované v síti LAN. Funkce pro…
Pavel Louda
31. 3. 2011
Jak zefektivnit komunikaci a spolupráci ve firmách?
Předpokladem dobrého fungování každé firmy je co nejlépe zvládnutá komunikace, a to uvnitř organizace i s jejím okolím. Její podoba je stále více ovlivňována jak růstem mobility, tak i v rámci schématu cloud computingu.
Martin Noska
26. 3. 2011
Nové DECT telefony od Aastry nabízejí lokalizaci uživatele
V náročných prostředích se silným rádiovým odrazem, jako jsou haly s kovovým pláštěm nebo vysokoregálové sklady, může být přenos rádiových vln problematický. Výsledkem jsou poruchy v příjmu, v extrémních případech dochází dokonce k přerušení…
Pavel Louda
15. 3. 2011
VoIP ústřednu uvádí Kerio – vychází z open source řešení Asterisk a je dostupná i jako virtuální stroj
Novinka je založena na open source komunikačním serveru Asterisk. Automatická konfigurace telefonů Cisco, Linksys či Snom umožňuje připojování nových telefonů bez nutnosti zásahu správce. Pro připojení k veřejné telefonní síti lze využít linky SIP…
Pavel Louda
19. 1. 2011
Je Skype připraven pro firemní nasazení? (2.)
Technologii Skypu stále častěji nasazují korporace, které pomocí ní chtějí ušetřit náklady za hovory či videopřenosy. Díky nativní integraci Skypu s IP ústřednami je celý proces snadnější.
Tim Greene
12. 7. 2010
Je Skype připraven pro firemní nasazení? (1.)
Technologii Skypu stále častěji nasazují korporace, které pomocí ní chtějí ušetřit náklady za hovory či videopřenosy. Díky nativní integraci Skypu s IP ústřednami je celý proces snadnější.
Tim Greene
11. 7. 2010
Aastra vyhlásila soutěž pro vývojáře technologie XML 4 SIP
Mezinárodní soutěž je otevřená všem vývojářům a poběží do 30. října 2010. Je příležitostí pro vývojáře ukázat svou kreativitu a navrhnout nové aplikace pro stolní SIP telefony Aastra, které obohatí uživatelskou funkcionalitu, ve 4 kategoriích:• …
Martin Noska
29. 6. 2010
Pobočkové ústředny optimalizované pro menší firmy představil Panasonic
Podle výrobce jsou dostupné za nižší cenu, i když nabízejí stejné možnosti jako vyšší řady a existují ve variantě podporující buď IP spoj (model NCP500V), nebo digitální linku (NCP500X). Nové systémy jsou vybaveny více rozhraními, což zákazníkům…
Pavel Louda
24. 1. 2010
Odlehčenou verzi kontaktního centra pro méně náročné firmy nabízí Aastra
Aastra nabízí nový InTouch, uživatelsky nenáročnou unified communications aplikaci, kterou mohou používat agenti kontaktního centra i další členové personálu. Poskytuje snadný přístup k nástrojům, jako je například řízení přítomnosti na pracovišti…
Pavel Louda
14. 12. 2009
Microsoft a Interoute chtějí společně ohrozit hegemonii Skypu
Firmy, které chtějí využívat VoIP v profesionální kvalitě, mohou podle obou korporací nyní využívat Interoute One k bezplatným telefonickým hovorům mezi počítači a…
Pavel Louda
16. 6. 2009
Aastra: Doporučení pro efektivní firemní komunikaci
1. Efektivní mobilitaFixed Mobile Convergence (FMC) v dnešní době spojuje dva rozdílné světy mobilní a podnikové komunikace takovým způsobem, který zvyšuje efektivitu a snižuje…
Martin Noska
6. 5. 2009
Skype míří do firemních IP ústředen - stačí jen nakonfigurovat SIP
Službu, která umožní využívat korporátním uživatelům VoIP služby Skype prostřednictvím podpory protokolu SIP v jejich pobočkových IP ústřednách, představila firma Skype.
Pavel Louda
26. 3. 2009
1
–
19
/
19
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Umělá inteligence ohlídá i třeba kvalitu výroby, říká v coffee breaku Josef Mikuška ze společnosti Konica Minolta
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Ocenění IT produkt roku 2024
Závěrečné kolo soutěže IT produkt roku 2024 zná úspěšné soutěžící
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU