Deník pro IT profesionály
Security World
PCWorld
Internet
Software
Hardware
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computerworld
»
Témata
»
virtuální realita
virtuální realita
61
–
90
/
108
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
Virtuální realitě se daří a bude jen lépe, předpovídá IDC
Analytická společnost IDC očekává růst virtuální (VR) i rozšířené (AR) reality; zatímco ta virtuální se však nárůstu popularity dočká v nejbližší době, tu rozšířenou to čeká až kolem roku 2020, píše server Digitimes.
-ds
5. 10. 2017
Rozšířená realita: od zábavy k podnikům
Pro podnikové využití se rozšířená realita pomalu stává zajímavým nástrojem; například pracovníkům zvládne skrze nositelná zařízení dodávat instrukce, data a další informace. Někteří z největších výrobců dneška – kupříkladu Boeing nebo GE – využívají rozšířenou realitu na chytrých brýlích, čímž zvyšují míru produktivity, kvalitu a bezpečnosti při stavbě letadel či větrných turbín.
-ds
3. 10. 2017
Intel chce přiblížit virtuální realitu masám
Intel chce přispět k rychlejšímu rozletu virtuální reality vývojem specializovaných jednotek pro své Core procesory, které by umožnily virtuální realitu i na méně výkonných počítačích. Kdy by se měly objevit na trhu, je však zatím otázkou.
-vt
25. 9. 2017
Rozšířená a virtuální realita přinese miliardové výnosy
Oblast rozšířené a virtuální reality čeká významný rozvoj. Firmy budou v dalších letech investovat do těchto technologií každoročně dvojnásobek peněz. Celosvětové výdaje za produkty založené na rozšířené a virtuální realitě podle předpovědí odborníků vzrostou z 11,4 miliard dolarů v roce 2017 na 215 miliard v roce 2021.
-rd
28. 8. 2017
Jak umělá inteligence promění náš svět
Společnost Ericsson zveřejnila již třetí studii z řady Futurist Report. Spolu s AT&T Foundry a RocketSpace se tentokrát zaměřila na budoucnost umělé inteligence (AI). Pod pojmem umělá inteligence autoři rozumějí schopnosti překračující strojní učení, tedy aktivní vyhledávání informací, chápání symbolických vztahů či logické uvažování.
-rd
19. 8. 2017
Microsoft do HoloLens implementuje strojové učení
HoloLens už vnímá okolní předměty, strojové učení však může napomoct jejich identifikaci a interakci s nimi.
-vt
26. 7. 2017
Nejmenší PC herní pro virtuální realitu
Druhá generace minipočítače ROG GR8 II vypadá s pouhými 4 litry objemu a 4 kg hmotnosti na první pohled spíše jako herní konzole. Při malých rozměrech nabídne výkon plnohodnotných herních PC díky grafické kartě GTX 1060, výkonnému desktopovému…
-rd
29. 4. 2017
Oracle investuje do nových trendy oblastí
Softwarový gigant rozjíždí v zámoří nový startup orientovaný na nejnovější technologické trendy.
-vt
25. 4. 2017
Phablety Lenovo Phab 2 a Phab 2 Plus
Nový Phablet Lenovo Phab 2 zaujme dominantním 6,4palcovým HD IPS displejem. Jeho zadní fotoaparát má rozlišení 13 megapixelů.
Adam Kencki
31. 3. 2017
iPhony získají silnější GPU, zvládnou 4K i virtuální realitu
Grafika PowerVR, od dlouhodobého partnera Applu Imagination Technologies, dodává iPhonům díky vylepšené architektuře nové a značně vylepšené možnosti včetně módní 4K grafiky.
-vt
13. 3. 2017
Lenovo Phab 2 Pro s technologií Tango
Nejnovější Phablet Lenovo Phab 2 Pro je oficiálně dostupný na českém trhu. Jako první mobilní zařízení s technologií Tango, vyvinutou společností Google, nabízí spojení reálného světa a rozšířené reality.
Adam Kencki
13. 2. 2017
Nakupování budoucnosti? Jedině s virtuální realitou
Neumíte si představit, jak bude vypadat nová skříň ve vašem pokoji? Pomůže vám virtuální realita.
-vt
20. 1. 2017
Deset spotřebitelských trendů pro rok 2017
Společnost Ericsson ConsumerLab představuje šesté vydání své výroční zprávy s deseti největšími spotřebitelskými trendy pro rok 2017, kde zkoumá trendy budoucnosti.
-rd
7. 1. 2017
Project Alloy – virtuální realita Intelu v novém provedení
V závěru roku se na trhu objeví nový typ „soběstačných“ headsetů pro virtuální realitu od Intelu.
-vt
6. 1. 2017
Prodeje PC konečně porostou, věří Gartner
Agentura Gartner předpovídá pro rok 2018 mírný růst prodejů PC, povedou jej technická i designová vylepšení tenkých laptopů a zájem o nové aplikace a software typu VR.
-ds
6. 1. 2017
Windows 10 nebudou pro virtuální realitu vyžadovat high-endové počítače
I když update bude vydán až za několik měsíců, již nyní se na internet dostaly některé zajímavé podrobnosti. Podle portálu The Verge nejnovější testovací buildy Windows 10 obsahují aplikaci Windows Holographic First Run, která má zjistit, zda je to…
Jiří Paleček
24. 11. 2016
Top 10 strategických technologických trendů pro rok 2017
Analytici sestavili u příležitosti konferencí Gartner Symposium/ITxpo už tradiční seznam deseti nejdůležitějších technologických trendů pro příští rok.
-rd
2. 11. 2016
Více aplikací pro virtuální realitu
HTC představilo program podpory vývoje periferií pro HTC Vive a brzy spustí obchod s VR obsahem Viveport, zaměřený na příslušenství a software pro HTC Vive
Radek Kubeš
1. 9. 2016
Intel představuje nové čipy Kaby Lake -- vyplatí se na ně přejít?
Nové procesory často bývají důvodem k výměně některých součástí počítače za novější, nebo přímo ke koupi nového stroje. Je ale architektura sedmé generace Core čipů jménem Kaby Lake natolik výkonná, aby vyvolala lehkou nákupní horečku?
-ds
31. 8. 2016
Omen X od HP – nové herní mašiny
„Omen X Desktop je určený pro skutečné hráče, kteří potřebují opravdu mimořádný výkon v plně přizpůsobitelné skříni, tedy něco ne úplně typického pro tradiční výrobce PC,“ říká Louis Perrin, ředitel oddělení Consumer Products, divize Personal…
-rd
23. 8. 2016
Pokles cen headsetů pro virtuální realitu je na obzoru
Nová H8VR čipová sada od fimy Allwinner se pyšní snadnou integrací do plastových a dokonce i lepenkových VR helem či brýlí, a to bez nutnosti svázání s počítačem nebo chytrým mobilem.
-ds
8. 8. 2016
Brýle pro virtuální realitu
Trust uvádí na trh univerzální brýle pro virtuální realitu Exos 3D kompatibilní se všemi mobilními telefony s úhlopříčkou do 6 palců
Radek Kubeš
6. 7. 2016
Představitel Nintenda pochybuje o virtuální realitě
Vysoce postavený představitel japonské firmy Šigeru Mijamoto při výročním setkání akcionářů ohledně aktuálního boomu vyjádřil své pochyby. Podle něj sice virtuální realitu přímo ve firmě řešili, ale hlavně z toho hlediska, jak zapadá do portfolia…
Pavel Kreuziger
4. 7. 2016
Alcatel Idol 4 nebo 4S s VR brýlemi v ceně!
Alcatel uvádí na český trh svou prémiovou řadu smartphonů IDOL 4. Telefony IDOL 4 a IDOL 4S designově navazují na loňské modely IDOL 3. Kromě vylepšených parametrů a materiálů novinky poskytnou i multimediální zážitky díky speciálnímu bočnímu tlačítku Boom a také funkce určené pro virtuální realitu přímo v balení.
Adam Kencki
21. 6. 2016
PlayStation VR se začne prodávat v říjnu
Kromě základní verze bude k dispozici i verze s integrovanou kamerou a ovladači Move za 499 dolarů (asi 12 000 Kč). Podle Sony bude při vydání headsetu k dispozici více než padesát her. Mezi nabízenými tituly nemají chybět trháky jako Final Fantasy…
Jiří Paleček
20. 6. 2016
Huawei vstupuje na trh s virtuální realitou
Stejně jako headset GearVR od Samsungu, i Huawei VR funguje pouze ve spojení s chytrým telefonem, jenž supluje displej. Na druhou stranu headset pro virtuální realitu od Huawei je vůbec prvním na trhu, který využívá USB typu C namísto micro USB…
Jiří Paleček
17. 4. 2016
Dozvuky MWC 2016: Virtuální realita jako hit
Ve španělské Barceloně proběhl další ročník druhé nejzajímavější celosvětové ICT výstavy, a to World Mobile Congress (MWC). Hlavním hitem byla bezesporu virtuální realita, ale nerozbitné mobily a mobilní sítě 5G. To vše vidělo přes 100 tisíc návštěvníků.
-rd
5. 4. 2016
Headset Oculus Rift neutáhne žádný Mac
Jak uvedl Luckey pro server Shacknews, žádný Mac v současné době nemá dostatečně výkonnou grafickou kartu, která by Oculus Rift utáhla. „Pokud někdy Apple vydá výkonný počítač, podporu přidáme, nyní to však nemá smysl,“ uvedl Luckey s tím, že Apple…
Jiří Paleček
5. 3. 2016
Mocný nástup virtuální reality: Zuckerberg jí věří
Další velké společnosti se zaměřily na virtuální realitu, pokračuje tak strmý vzestup její obliby a sázku v její budoucnost.
-ds
26. 2. 2016
MWC 2016: Nejlehčí světové binokulární OLED průhledné chytré brýle Epson Moverio BT-300
Řada Epson Moverio se od ostatních chytrých brýlí na trhu odlišuje zaměřením na široký sortiment komerčních a jiných aplikací. Tato řada byla vyvinuta s důrazem na funkčnost a získala si oblibu mezi podnikateli i nezávislými prodejci softwaru…
-rd
26. 2. 2016
61
–
90
/
108
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Coffee break: Bezpečnost s velkým srdcem, říká Pavel Černý ze společnosti Eurosecure
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Ocenění IT produkt roku 2024
Závěrečné kolo soutěže IT produkt roku 2024 zná úspěšné soutěžící
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU