Deník pro IT profesionály
Security World
PCWorld
Internet
Software
Hardware
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computerworld
»
Témata
»
VR
VR
1
–
30
/
72
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
MS Office míří do světa virtuální reality
To, že Word, Excel či PowerPoint budou dostupné na zařízeních Quest od Mety, uživatelům přinese nové možnosti práce s uvedenými aplikacemi vedoucí ke zvýšení produktivity. Brzdou je však zatím dostupnost a výkonnost potřebného hardwaru.
Pavel Louda
4. 1. 2024
Z Apple Reality se stává realita
Apple je, zdá se, na dobré cestě přijít s virtuálním prostředím pro pracovní schůzky dřív než Meta.
Mike Elgan
23. 2. 2022
Qualcomm s Microsoftem vyvíjejí speciální čip pro rozšířenou realitu
Hodlá Microsoft vyvinout novou generaci HoloLens, nebo zcela nový produkt pro rozšířenou realitu?
Mark Hachman
10. 1. 2022
Umělá inteligence i rozšířená realita výrazně promluví do podnikového IT
Nick Offin
1. 11. 2021
Změní Zuckerbergovo metaverzum svět jak ho známe?
Facebook chce vytvořit virtuální realitu, v níž budeme trávit své životy. Ve skutečnosti nás však čeká něco jiného.
Mike Elgan
29. 10. 2021
Facebook umožní pokročilou spolupráci ve virtuální realitě
Meetingy ve VR sice před sebou mají ještě dlouhou cestu, Facebook chce být průkopníkem – a nabízí řešení, které má rozvoji této spolupráce výrazně pomoci.
Matthew Finnegan
24. 8. 2021
Signály, které donutí změnit váš dosavadní způsob podnikání
Devět z deseti společností má sice představu o výzvách, kterým nyní čelí, ale jen 6 % z nich věří svým schopnostem předvídat budoucí vývoj a reagovat na něj.
Pavel Louda
12. 7. 2021
Apple chce s Delta Airlines rozjet rozšířenou realitu
Delta Airlines vybaví své zaměstnance novými iPhony. Dojde také na AR headsety?
Jonny Evans
4. 5. 2021
Microsoft vyhlíží videokonference v prostředí smíšené reality
Microsoft Mesh by se mohl stát stavebním kamenem budoucnosti videokonferencí.
Redakce
8. 3. 2021
Apple údajně vyvíjí vlastní chytré brýle
Personální rošáda v Applu naznačuje, že se společnost rozhodla zaměřit na vývoj headsetu pro virtuální a rozšířenou realitu.
Redakce
10. 2. 2021
2020 RIP – S čím jsme se loni rozloučili ve světě technologií
Stejně jako v letech předchozích, taky letos vám přinášíme přehled několika produktů a služeb, jimž jsme v uplynulých měsících dali definitivně sbohem.
Redakce
5. 1. 2021
Microsoft koupil Bethesdu: Druhá největší herní transakce všech dob
Druhá největší transakce za 7,5 miliard dolarů proběhla ke konci září, když Microsoft koupil studio ZeniMax a s ním i studio Bethesda a přidružené vývojáře.
-ds
22. 9. 2020
Oculus dává ruce pryč od PC, chce se soustředit na samostatná zařízení
Oculus, vlastněný Facebook, vydal populární Oculus Rift (S) a snad ještě populárnější Oculus Quest. Právě na tu druhou, bezdrátovou variantu, se chce dále soustředit.
-ds
18. 9. 2020
Oculus Go skončil, pro VR je to dobrá zpráva
Oculus Go patřil mezi nejlevnější z headsetů pro virtuální realitu. Jeho konec nepřekvapuje, pro trh jako takový je ale dobrý.
-ds
26. 6. 2020
Kombo pro virtuální realitu
Zájem o VR roste. V letošním dubnu bylo ve SteamVR zaznamenáno měsíčně téměř o milion více přihlášených náhlavních sad, čímž se ztrojnásobil předchozí největší měsíční přírůstek. Očekává se, že do roku 2021 bude 25 až 30 % zaměstnanců pracovat…
-rd
8. 6. 2020
Rukavice pro VR dokáže přenést reálné objekty do virtuálního světa
AR a VR společnosti hledají inteligentní řešení, jak přenést reálné věci (třeba tužku) do virtuálního světa, už roky. Nyní přišli vědci z MIT s úctyhodným pokrokem.
David Slouka
4. 6. 2020
Kontinent startupů: Evropa nesmí zaspat
Evropa má vše, co potřebuje k tomu, aby se mohla znovu propracovat do popředí světa technologií.
David Slouka
27. 5. 2020
Chytré brýle Applu by mohly být pro všechny
Na internet unikly první informace o chytrých brýlích Applu. Překvapivě jednoduchý design by mohl být kompatibilní s dioptrickými skly.
-vt
21. 5. 2020
HTC nabízí zdarma Vive Sync pro vzdálenou spolupráci pomocí VR
Díky nové aplikaci získají firmy i jejich zaměstnanci možnost pořádat schůzky a prezentace ve virtuální realitě napříč kontinenty.
-rd
6. 5. 2020
Gartner: Přes dvě třetiny rutinní práce manažerů do roku 2024 zvládne AI
Umělá inteligence, virtuální asistenti a chatboti si rychle nacházejí cestu na pracoviště. Nové technologie vedle usnadnění práce manažerům představují významnou příležitost i pro osoby se zdravotním postižením, které se stávají na vyčerpaném trhu práce zajímavými kandidáty.
Zuzana Peroutková Bičíková
18. 2. 2020
Máme nedostatky v klíčových digitálních dovednostech
Absence individuálních dovedností a kvalifikovaných talentů, pomalé tempo digitální transformace firem, ale i celkové podceňování situace a možných problémů – to jsou aktuální digitální výzvy, kterým čelí česká společnost.
-rd
12. 2. 2020
Revoluce virtuální reality se nekoná
VR je na vzestupu už dlouho, ale stále jde o více či méně okrajovou technologii, primárně oblíbenou mezi hráči.
-ds
20. 1. 2020
Google+, Windows 10 Mobile, Chromecast Audio a další bez budoucnosti
Uplynulý rok znamenal konečnou stanici pro řadu více či méně zajímavých produktů a služeb.
-vt
6. 1. 2020
Virtuální sport naživo. Budoucnost entertainmentu je v interakci
Fotbal je sport hojně sledovaný, populární a – co je důležité – velmi, velmi bohatý. Využít jeho potenciálu v digitální éře jde různými způsoby, jednu z cest naznačuje nový druh hry nazvaný Live Penalty.
David Slouka
18. 12. 2019
Zákazníci potvrdili zájem o Black Friday, prodeje rostou
Digitální svátek Black Friday se od svého vzniku hodně proměnil.
David Slouka
2. 12. 2019
Přichází HTC Vive Cosmos
Novinka nabídne vysoké rozlišení, snadné ovládání i kompatibilitu s bezdrátovým adaptérem
Radek Kubeš
14. 10. 2019
Přichází HTC Vive Cosmos
Novinka nabídne vysoké rozlišení, snadné ovládání i kompatibilitu s bezdrátovým adaptérem
Radek Kubeš
11. 10. 2019
Rozšířená realita výrazně vylepšuje gaming
Report ConsumerLab společnosti Ericsson zaměřený na oblast her odhalil, že hraní her je nejdůležitější pro osoby ve věku 25 – 34 let, které žijí v manželství a mají děti. Existují přitom čtyři hlavní zařízení, na kterých je možné hrát hry - …
Pavel Louda
18. 9. 2019
Ericsson: Rozšířená realita je budoucnost videoher
Report ConsumerLab společnosti Ericsson zaměřený na oblast hraní her se soustředil na aspekty, které s sebou přináší rozšířená realita.
David Slouka
17. 9. 2019
Jak virtuální realita mění podnikovou mobilitu
Rozšířená i virtuální realita neodvratně směřují do podnikové sféry a k mobilním implementacím. Úvahy nad správou těchto technologií tedy nejsou vůbec předčasné.
Bob Violino
26. 8. 2019
1
–
30
/
72
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Coffee break: Zlodějům sdílených kol odzvonilo!
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Ocenění IT produkt roku 2024
Závěrečné kolo soutěže IT produkt roku 2024 zná úspěšné soutěžící
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU