Je jasné, a to ať jste ve kterékoli z výše uvedených fází, že rozhodnutí o zavedení hybridního modelu práce a jeho následná realizace bude mít vždy velký dopad – na vaše podnikání, na zaměstnance, procesy, zákazníky, firemní kulturu atd. A pokud bude tato realizace provedena správně, budete z tohoto rozhodnutí rozhodně těžit.
Je potřeba se podívat na hybridní pracovní model z více úhlů, a to jak z pohledu komunikačních nástrojů a odpovídacího technického zázemí, tak z pohledu lidských zdrojů. Toto komplexnější pojetí dosud na našem trhu možná tak trošku chybí. Přitom je z praxe zřejmé, že pouze se znalostí všech provázaností je možné hybridní pracovní model implementovat efektivně.
Mnoho věcí týkajících se hybridního modelu práce už je vymyšlených a vyzkoušených. Stačí se tedy často jen inspirovat. Proto je pro všechny, které toto téma zajímá, kteří chtějí řešit jak tzv. lidskou, tak i technologickou část tohoto hybridního pracovního modelu, připraven cyklus webinářů právě s touto tematikou.
Vše odstartujeme diskusí s experty u kulatého stolu na téma Být či nebýt hybridní, kde probereme jak lidskou, tak technologickou část. Přenos můžete sledovat živě 22.3. od 10.00 na YouTube, kde si již dnes můžete pustit krátkou upoutávku a nastavit připomenutí přenosu.
Následovat budou tři webináře, kde budeme s odborníky dále rozebírat příslušná témata hybridní spolupráce do větší hloubky, a to na následující témata:
- Hybridní komunikace: Proč právě s Microsoft Teams?
- Hybridní komunikace: Proč je výběr zařízení důležitý?
- Hybridní zaměstnanci? Kdy, jak a proč ANO?
Více informací o kulatém stolu a webinářích včetně možnosti se na ně bezplatně registrovat najdete na webových stránkách Hybridní spolupráce
Martina Koutníková, KPCS CZ