Na vytěžení potenciálu mobilních aplikací, virtuální reality a metaversa se zaměří Mobile Internet Forum

 Autor: Mobile Internet Forum
Nové mobilní technologie, rozšířená a virtuální realita, metaversum a problematika dat a kyberbezpečnosti v prostředí mobilních aplikací jsou témata říjnové konference.
27. 6. 2022

Sdílet

Jaký vliv mají nové technologie na obchod, vzdělání, marketing nebo zákaznický zážitek? Jaký na tvorbu a konzumaci obsahu? Jak těžké je v tomto období chránit data v mobilních zařízeních? Jaká je budoucnost a příležitosti gamingu a metaverza nebo jak vytěžit mobilní aplikace v retailu a dalších odvětvích? A také jak co nejlépe chránit data v mobilních zařízeních? Nejen to prozradí 4. října naši řečníci na konferenci Mobile Internet Forum v prostorách pražského Hotelu Jalta na Václavském náměstí. A to nejlepší, všechny zajímavé novinky si budete moci vyzkoušet na vlastní kůži v našem interaktivním koutku.

Do konce června můžete využít vstupné za zvýhodněnou cenu.

Na jaká témata se zaměříme?

  • Přínos virtuální a rozšířené reality pro vaše zákazníky
  • Jaký vliv mají nové technologie na tvorbu obsahu
  • Mobilní hry a příležitosti pro značky v obchodu a marketingu
  • Problematika dat a kyberbezpečnosti v prostředí mobilních aplikací
  • Metaverzum a nové příležitosti pro budoucnost
  • Jak využít mobilní aplikace pro růst v gastronomii a retailu
  • Jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace

S jakými řečníky se potkáte?

Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys

Mobilní zařízení nám už pomocí rozšířené reality umí nakonfigurovat produkt podle našich představ nebo objevovat nová místa, otevřít portály do jiných světů. Kateřina Hanáčková a Robin Pultera z Brainz Immersive vám ukáží, jak tato realita proniká do umění, průmyslu i marketingu a představí trendy, které určují nový směr produkce obsahu.

Mobilní hry – budoucnost gamingu?

Na trh mobilních her a příležitosti pro firmy a marketéry se zaměří Martin Doležel ze Samsung Electronics a přinese globální i lokální data a reálné zkušenosti z česko-slovenského herního a mobilního prostředí.

Data a kyberbezpečnost v digitálním prostředí

O problematice dat a kyberbezpečnosti v prostředí mobilních aplikací bude mluvit Dominik Hádl z Monstarlab. Kromě nových trendů zabezpečení dat v kontextu nedávných útoků se můžete těšit i na konkrétní ukázky, jakým způsobem se dá napadení zabránit nebo s ním bojovat.

Zážitek na míru díky mobilní aplikaci

Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To na příkladu aplikace, kterou Futured vyvinulo pro Národní muzeum, přiblíží Lukáš Strnadel. Ta díky interaktivním a audiovizuálním prvkům nabízí zážitek na míru a pracuje s rozšířenou realitou, která dává možnost vidět a zažít věci, na které jsme doposud museli používat vlastní představivost.

Jak zvýšit životní standard prostřednictvím mobilních zařízení

Mobilní aplikaci Fitify, kterou si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů a jejíž růst podpořilo navázání pravidelné spolupráce s Applem vám představí Oldřich Januška. Ukáže tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.

Interaktivní adventura v Messengeru

Messenger Bot je jednou z nejoblíbenějších platforem pro automatizaci na internetu. Daniel Krásný z agentury Socialsharks představí úspěchy a hráče komiksové interaktivní videohry ŠKODA FOUNDERS postavené na základu oblíbené platformy Messenger Bot.

Digitalizace gastronomie

Jak moc je však důležitá digitalizace pro gastronomii a jak tomu může pomoci aplikace Qerko? To je téma pro Lukáše Kovače, spoluzakladatele a CEO Qerka.

Moderní technologie ve službách obchodu

O digitalizace retailu budou mluvit Pavel Kozler z KNOWINSTORE a Lukáš Němčík z COOPu. Ukáží aktuální trendy, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos uvedl maloobchodní řetězec COOP ve své prodejně ve Strakonicích.

A to ještě není zdaleka všechno. Sledujte web konference s programem, který průběžně doplňujeme a kde se můžete i zaregistrovat, nyní do 30. června za zvýhodněnou cenu. Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Cnews a MediaGuru. Organizátorem jsou server Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info. Produktovým partnerem je EasyEvent.