Hlavní navigace

CRM pro středně velké organizace představil SAP

29. 9. 2008

Sdílet

Přidání nové funkcionality CRM k řešení SAP Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací oznámila firma SAP. CRM modul tak podle výrobce podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených tzv. best practices.

Přidání nové funkcionality CRM k řešení Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací oznámila firma SAP. CRM modul tak podle výrobce podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených tzv. best practices.
„Středně velké firmy hledají dostupné, škálovatelné a inovativní řešení, které může být velmi rychle nastaveno a přizpůsobeno,“ řekl John Roberts, vedoucí výzkumu, IDC. „Nové řešení SAP Business All-in-One splňuje všechna tato kritéria, poskytuje dostupné procesy CRM a ERP a může být jednoduše nasazeno a přizpůsobeno potřebám jednotlivých organizací.”
Řešení Business All-in-One tak nově poskytne klíčové funkce CRM pro marketing, obchod a služby s možností analyzovat výsledky dosažené v těchto oblastech. Procesy jsou navrženy tak, aby umožnily středně velkým firmám generovat více potenciálních zákazníků, uzavírat více smluv a poskytovat lepší služby občanům a jejich podporu. Řešení zajistí 360stupňový pohled na zákazníkovy či občanovy aktivity.
Funkcionalita CRM v SAP Business All-in-One obsahuje prý to nejlepší z praktického marketingu, obchodu a služeb, má integrované analýzy podporující lepší rozhodování. Dále obsahuje řízení příležitostí, funkcionalitu pro call centra a služby, služby řízení objednávek, stížností a vracení zboží, služby řízení poptávek. Navíc podporuje reporty o aktuálních transakcích a analýzy business intelligence. Základ nové funkcionality je v technologické platformě SAP NetWeaver. Flexibilita této platformy umožní zákazníkům například rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků.

 

Byl pro vás článek přínosný?