Dostupnost řešení SAS for Customer Experience Analytics oznámil SAS
SAS for Customer Experience Analytics, řešení, které bylo vyvinuto s využitím výkonné technologie sběru dat Dynamic Collection od Speed-Trapu a využívající technologii Web 2.0, uvedlna na trh firma SAS. Novinka zachycuje nejaktuálnější data z webu a spojuje je s daty získanými z ostatních kanálů, čímž podle dodavatele umožňuje vytvořit komplexní pohled na zákazníka, lépe pochopit jeho chování a na základě těchto znalostí zefektivnit marketing.
autor Pavel Louda | Software |
Software
Word nabídne funkci prediktivního zadávání textu
Nové Office 2021 nezdraží, jejich součástí navíc mohou být i Teams
Nvidia omezí těžební schopnosti nových grafických karet
Podniky se na podporu bitcoinu nechystají, zjistil Gartner
Zabezpečení jako služba překonává prodeje bezpečnostního softwaru
SAS for Customer Experience Analytics, řešení, které bylo vyvinuto s využitím výkonné technologie sběru dat Dynamic Collection od Speed-Trapu a využívající technologii Web 2.0, uvedlna na trh firma SAS. Novinka zachycuje nejaktuálnější data z webu a spojuje je s daty získanými z ostatních kanálů, čímž podle dodavatele umožňuje vytvořit komplexní pohled na zákazníka, lépe pochopit jeho chování a na základě těchto znalostí zefektivnit marketing.
Analýzou dat v tomto kontextu je mimo jiné možno získat tyto informace:
· Identifikovat zákazníky, kteří upřednostňují on-line vyhledávání a off-line nákup,
· Určit, která z on-line kampaní byla nejúspěšnější v získávání zákazníků a kteří z nich se ukázali být loajální a vysoko ziskoví,
· Identifikovat produkty, které zákazníci vyhledávají on-line, aby je bylo možné oslovit tou správnou offline nabídkou
·
Řešení SAS for Customer Experience Analytics má navíc zabudované analytické nástroje, které pomohou marketingovým pracovníkům predikovat splnění stanovených obchodních cílů na základě aktuálních výsledků a parametrů dané marketingové kampaně.
Jednoduše použitelný reportovací systém umožňuje širokému okruhu uživatelů prohlížet si, vytvářet a rozesílat standardní či speciální zprávy a statistiky. Umožňuje manažerům rychlý přístup k požadovaným informacím v požadované formě.
Komentáře