Udělejte si pořádek ve firemním majetku

Pro zlepšení chodu vašeho podnikání, zefektivnění práce a především snížení firemních nákladů můžete využít služeb nového pomocníka v podobě on-line databáze firemního majetku SHOPFIT, který umožní dodat řád a jasná pravidla vašemu podnikání.

Udělejte si pořádek ve firemním majetku


Zmatek nelze brát na lehkou váhu

Správa firemního majetku je jednou z klíčových oblastí podnikání, kterou firmy nejčastěji zanedbávají. Průzkumy potvrzují, že efektivně spravuje majetek pouze 22 procent firem, které mají přehled o svém majetku. Více jak tři čtvrtiny společností rádně nevedou evidenci majetku, a v důsledku toho omylem likvidují funkční chladicí boxy, ledničky, nebo pokladní boxy, nebo neefektivně přepravují zařízení z místa na místo a nadbytečně zatěžují své nákupní manažery.

Neefektivní hospodaření stojí firmy ročně miliony korun. Největší ztráty postihují společnosti s deseti a více pobočkami, které mají ve vlastnictví mnohamilionový majetek. Takové společnosti až v šedesáti procentech zlikvidují zařízení, o kterém se mylně domnívají, že ho nelze opravit. Nepřehledné záznamy o zařízení zvyšují výdaje za logistiku i za pronájem skladovacích ploch, které společnosti zaplní průměrně sotva z poloviny.

Efektivním nástrojem je SHOPFIT

SHOPFIT umožňuje zjednodušit správu firemního majetku a z firemních dat vytvořit přehlednou databázi. Do on-line systému lze vkládat kompletní informace o zařízení společnosti od jeho pořízení až po likvidaci. O každém vozíku, pokladním boxu či prodejním regálu si můžete v jednoduše ovladatelném systému vést kartu se záznamy o údržbě i manipulaci. Do „rodokmenu“ zařízení lze zaevidovat data o fyzických přesunech a aktuálním umístění. Kdykoliv firma potřebuje pro svou prodejnu čisticí stroj či pokladní box stačí nahlédnout do databáze a zjistit, kde se nejbližší zařízení nachází a v jakém je stavu. Se SHOPFITEM už nikdy nevyhodíte funkční vybavení ani zbytečně nekoupíte nové, které bude nevyužité ležet ve skladu. Každý krok vašeho podnikání bude promyšlený a hospodaření se výrazně zefektivní.

Unikátní kód pro každé zařízení

Vybavení zařazené do databáze SHOPFIT získá kromě on-line karty také unikátní kód umožňující jeho okamžitou fyzickou identifikaci přímo v prodejně či skladu. SHOPFIT navíc nabízí výběr ze tří typů identifikačních nosičů, a proto záleží pouze na uživateli, zda bude jeho zařízení označeno čárovým kódem, RFID čipem nebo nejmodernějším QR kódem. Unikátní kód, který si vybavení uchová po celou dobu životnosti, odešle ihned po sejmutí údaje z „rodokmenu“ do přijímače, a uživatel tak okamžitě získá kompletní data o konkrétním zařízení.

Přehled o majetku kdekoliv na světě

Databázi SHOPFIT lze navíc spravovat on-line, a proto se do ní může uživatel přihlásit kdykoliv a kdekoliv na světě, kde se bude moci připojit na internet. Vlastní majetek tak můžete mít od dnešního dne pod kontrolou i na zahraniční dovolené nebo dlouhých pracovních cestách.Plně intuitivní uživatelské rozhraní umožňuje jednoduchou orientaci a práce v databázi je tak velmi rychlá a maximálně efektivní.

SHOPFIT je zcela ojedinělý systém, kterou v letošním roce vyvinula olomoucká společnost Clean4You. Vychází z dlouhodobých zkušeností s retailem a přáním klientů. SHOPFIT si můžete sami vyzkoušet v demo verzi na www.shopfit.cz.



Úvodní foto: © Mihai Simonia - Fotolia.com










Komentáře