Ransomware útočí: Co udělat, abyste mu nepodlehli?

 Autor: depositphotos
Ransomeware momentálně představuje nejzávažnější hrozbu v kybernetickém světě. Pokud se v Česku podnik rozhodne zaplatit výkupné, v průměru jej to stojí 200 000 Kč.
Redakce 12. 10. 2021

Ransomware se stal v posledních letech doslova černou můrou všech organizací i jednotlivých uživatelů – experti jej dokonce považují za momentálně nejzávažnější hrozbu v kybernetickém světě. Co je však nejhorší, že se jej stále nedaří dostat pod kontrolu, ba naopak, jeho zákeřnost i dosah se stále vyvíjejí. Lze se mu nějak bránit? A co když už udeřil?

Odpovědi na tyto otázky vám přináší náš tematický online speciál zaměřený na podnikové uživatele, kde se dozvíte nejen o tom, jak ransomware funguje a jaké náklady jsou s jeho útokem spojené, ale také zda a kdy se vám vyplatí zaplatit výkupné, jaké jsou možnosti obrany před tímto škodlivým kódem, kde jsou jeho slabiny a pokud vás už zasáhne, jaká opatření se jeví jako účinná a kde se můžete případně dočkat účinné pomoci.

Pavel Louda

šéfredaktor časopisu SECURITY WORLD

Z obsahu Speciálu:

  • Náklady spojené s útoky ransomwaru
  • Co udělat jako první po útoku ransomwaru
  • Obnova dat po útoku ransomwaru
  • Jak si chránit zálohy před ransomwarem
  • Jak se vyjednává o výkupném?
  • Vloni útočil ransomware nejvíce na vzdělávací sektor
  • Jak získat kontrolu nad ransomwarem?

Pro přístup do Speciálu se prosím zaregistrujte.


Pokud při registraci uvedete i své telefonní číslo, přijde vám včas upozornění v podobě SMS.
+

Přečetl(a) jsem si a souhlasím s dokumentem ZÁSADY OCHRANY SOUKROMÍ, který popisuje, jak mohou být moje osobní údaje shromažďovány, ukládány, zpracovávány a sdíleny.

Internet Info DG, a.s. a skupina přidružených společností mohou shromažďovat, ukládat a zpracovávat moje osobní údaje pro následující účely: zajištění mého přístupu k požadovanému obsahu nebo poskytování mnou požadovaných služeb včetně registrace účasti na akcích, a také pro účely předkládání nabídek podobného obsahu nebo služeb prostřednictvím přímého marketingu včetně zasílání e-mailů, telemarketingu a zasílání textových a SMS zpráv.

Sponzor může také používat moje osobní údaje za účelem kontaktu se mnou v souvislosti s výše uvedenými účely. Moje osobní data budou přenášena či předávána do třetích zemí pouze v případě, že bude existovat adekvátní úroveň ochranných opatření a zabezpečení pro ochranu mých osobních údajů.

Svůj souhlas mohu kdykoli v budoucnu odvolat na e-mailové adrese info@iinfo.cz nebo zaktualizováním svých uživatelských nastavení.