Hlavní navigace

CSC expanduje, hledá nové pracovníky pro outsourcingové centrum v Praze

8. 4. 2008

Sdílet

Společnost CSC Computer Science, dodavatel IT služeb v oblasti outsourcingu, systémové integrace a manažerského poradenství, oznámila rozšiřování svého World Sourcing Services Center Prague, pražského centra outsourcingových služeb v komplexu Avenir Parku v Nových Butovicích. S tím je pak spojena i kampaň na získání nových pracovníků.

Společnost CSC Computer Science, dodavatel IT služeb v oblasti outsourcingu, systémové integrace a manažerského poradenství, oznámila rozšiřování svého World Sourcing Services Center Prague, pražského centra outsourcingových služeb v komplexu Avenir Parku v Nových Butovicích. S tím je pak spojena i kampaň na získání nových pracovníků.

Rozšiřování centra služeb, které je důsledkem úspěšného rozvoje služeb společnosti CSC ve střední a východní Evropě, poskytne zákazníkům další kapacity v oblasti aplikačních a infrastrukturních služeb a vytvoří v České republice pracovní příležitosti s vysoce odborným zaměřením.

Centrum, které zahájilo svou činnost v červnu 2007, v současnosti zaměstnává 94 odborných pracovníků a jeho celková kapacita činí více než 150 zaměstnanců. V současnosti poskytuje služby významným zákazníkům na globální a regionální úrovni. Zaměstnanci v pražském centru zpracovávají 120 000 kontaktů ročně a poskytují služby v 5 jazycích. CSC očekává, že během letošního roku se personál pražského centra rozroste o dalších 75 pracovníků.
Nenechte si ujít:
Platy v IT stoupají o desítky procent!

Outsourcing – nástrahy na cestě k úspechu

Využívání outsourcingu v oblasti IT

Fenomén jménem outsourcing

S ohledem na další expanzi společnost CSC realizuje v České republice kampaň na nábor nových zaměstnanců na volná místa. Cílem kampaně je podpořit cíle outsourcingového centra, ke kterým patří:
  • Zaměstnávat vysoce kvalifikované pracovníky, kteří poskytnou klientům CSC výjimečné zákaznické služby a technickou podporu
  • Zvyšovat kvalitu hovorů a schopnost řešení problému během prvního kontaktu se zákazníkem prostřednictvím zvyšování znalostí, kapacity a dovedností
  • Zaměřovat se na efektivnější řešení incidentů v rámci prvního kontaktu, což má klíčový vliv na spokojenost zákazníků
  • Rozvíjet prostředí sdílených znalostí založené na dosavadních zkušenostech a budoucích očekáváních
  • Zajistit, aby se pracovníci centra při řešení zákaznických incidentů, dotazů a požadavků řídili předepsanými procesy a postupy
  • Udržovat konzistentní úroveň efektivního kontaktu se zákazníky

 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku