Adastra slibuje mocný nástroj pro odhalování podvodného jednání lidí

8. 7. 2009

Sdílet

První generaci tohoto systému, který Adastra vyvinula v roce 2005, využívají např. čtyři velké české pojišťovny a díky tomu stojí řešení společnosti Adastra každoročně u odhalení stovek pojistných podvodů, jejichž celková výše se pohybuje v řádu desítek milionů korun. Díky modularitě lze systém velmi snadno přizpůsobit nejen pojišťovnám, ale i prostředí bank a finančních institucí, telekomunikačních firem či dalších organizací, které se potřebují chránit před podvodným jednáním.
Jádrem systému AFMS je nově vytvořený skóringový modul. Ten umožňuje nastavit a snadno uživatelsky udržovat pravidla, která určují míru podezřelosti případu. Pravidla mohou být aplikována při dávkovém i on-line zpracování. Skóringové jádro systému lze využít nejen pro detekci podvodů, ale i v dalších oblastech jako marketingové kampaně, klientská segmentace nebo při automatizaci procesů v kombinaci se systémy spravujícími workflow.
Řešení AFMS tedy integruje dostupná data a ohodnocuje je s cílem nalézt nestandardní případy, tj. potenciální podvody. Následně poskytuje systémovou podporu pro vyšetřování podezřelých případů - ať už prostřednictvím základního modulu evidence šetřených případů nebo rozšiřujících modulů Dokumenty, Workflow a Reporting.
Mezi vylepšené funkcionality nové generace FMS mj. patří:
- vyšší komplexita skórovací logiky
- nové uživatelsky příjemné prostředí (GUI) pro zadávání skórovací logiky
- možnosti využívání optimalizace skóringových pravidel (tzv. champion challenging)
- vyšší výkon systému a režim on-line zpracování
- vyšší komfort a nové možnosti při správě šetřených případů

Řešení AFMS je založeno na platformě Java a lze ho provozovat v prostředí operačních systémů Windows i Unix. Podporuje všechny běžně používané relační databázové systémy jako Oracle, MS SQL Server nebo Sybase. AFMS nemá žádné specifické nároky na zdroje, nevyžaduje dedikovaný hardware nebo dodatečný software.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality