Kromě odbavení, získávání informací o letu a přistupování k letenkám budou uživatelé moci také v reálném čase prostřednictví chatu s uživatelskou podporou provádět změny týkající se letu přímo v Messengeru. Jak uvedly aerolinky KLM Royal Dutch, kdokoli, kdo si zakoupí letenku skrze jejich webové stránky, si bude moci aktivovat přidružené služby skrze Messenger. KLM začne globálně podporovat Messenger v následujících týdnech.
„Nová služba Messengeru je skvělý doplněk naší strategie,“ uvedl šéf KLM Pieter Elbers. „Věříme, že bychom měli být tam, kde se nacházejí naši zákazníci, a proto je Messenger pro KLM skvělou volbou. Naši zákazníci s námi chtějí sdílet informace pomocí platforem typu Messenger.“ Jak na svém blogu dodal Facebook, i když je KLM teprve první partnerskou aerolinkou, další budou brzy následovat.
Zdroj: IDG News Service