Afaria zjednodušuje správu mobilních zařízení a nabízí jim i podporu BI

15. 3. 2012

Sdílet

Kromě jednoduššího uživatelského rozhraní nabízí nová verze také vylepšené workflow a podporu pro integraci do dalších podnikových procesů.

Afaria prý umožní uživatelům pracovat s podnikovými aplikacemi se stejným komfortem, na jaký jsou zvyklí u mobilních aplikací pro osobní využití, firmám pak přinese zjednodušení správy a snížení nákladů na IT.

Řešení Afaria je navrženo tak, aby IT manažeři ve firmách získali jednoduché a automatizované prostředky, ke konfiguraci a zabezpečení těchto zařízení. Afaria k tomuto účelu nabízí tyto funkce:

  • samoobslužné portály pro koncové uživatele, které jim umožní spravovat svá zařízení a snižují zatížení firemní IT infrastruktury
  • správa aplikací pro udržení produktivity; nabízí bezproblémové doručování aplikací, jejich aktualizaci, zabezpečení a integraci s portálem SAP Store, kde jsou k dispozici desítky aplikací pro mobilní zařízení ke stažení
  • zabezpečení citlivých firemních informací bez ovlivnění osobních dat uživatelů
  • kontrolu nákladů na telekomunikační služby, včasné výstrahy, umožňují snížit celkové náklady na vlastnictví

Afaria dovoluje správu různorodých mobilních zařízení, sítí i aplikací z jediné konzole. Tato konzole nabízí zjednodušené uživatelské rozhraní přístupné prostřednictvím webového prohlížeče, navíc optimalizované i pro dotykové displeje. Správci tak mohou k systému přistupovat ze zařízení iPad i z dalších tabletů.

Nové rozhraní API (applacation programming interface) poskytuje plný přístup k systému pro zákazníky a partnery, což usnadňuje integraci napříč podnikovými systémy. Afaria je také těsně integrováno se sadou SAP BusinessObjects, což systém propojuje s analytickými nástroji a umožňuje v něm vytvářet reporty typu business intelligence.

Našli jste v článku chybu?