Jak tento týden uvedl americký deník Wall Street Journal, společnost Amazon údajně testuje novou mobilní aplikaci, pomocí níž by se k doručování balíčků do domácností zákazníků mohl přihlásit téměř kdokoli a Amazon by tak ušetřil na nákladech, jež vynakládá na doručovatelské služby. Plán je takový, že Amazon by rozvážel své zásilky do kamenných obchodů různých prodejců nacházejících se v konkrétním městě, přičemž lidé, kteří by si chtěli přivydělat, by se mohli přihlásit pomocí mobilní aplikace a na doručování zásilek z těchto obchodů se podílet. Amazon by vlastníkům kamenných obchodů platil buďto měsíční paušální poplatek nebo určitou částku za každý uložený balík.
Datum spuštění nové služby, která by se měla jmenovat „On My Way“, není zatím podle anonymních zdrojů agentury Reuters jasné. Hlavním cílem Amazonu je samozřejmě již zmíněná úspora nákladů. Jak uvádí Reuters, náklady na poštovné totiž Amazonu v uplynulém roce vzrostly téměř o třetinu, zatímco tržby firmě vzrostly pouze o 19,5 %. Mluvčí Amazonu se k chystané službě odmítl vyjádřit.
Zdroj: Reuters