Hlavní navigace

Americká armáda vyvíjí super-realistický herní simulátor

31. 5. 2011

Sdílet

Armáda za "nejrealističtější hru, která byla kdy vytvořena" utratí 57 milionů dolarů (miliardu korun). Bojový simulátor bude postaven na technologii CryEngine 3 od společnosti Crytek, která vojákům nabídne nevídaný herní zážitek, který markantně předčí i současné herní pecky jako Crysis 2 nebo Call of Duty: Modern Warfare 3.

Bojový simulátor pro armádu se bude jmenovat Dismounted Soldier Training System (DSTS) a hráčům nabídne reálné prostředí se změnami počasí, možnostmi kooperace se spoluhráči a mnoho dalšího. DSTS, který by měl být dokončen do roku 2012, také naprosto reálně simuluje pohyb vozidel a letadel. "Myslíme si, že CryEngine 3 je nejlepší herní technologií, jaká je v současné době na trhu," uvedl Floyd West z projektu DSTS. "Tato technologie nám umožňuje vytvořit co možná nejreálnější prostředí. Vojáky tak budeme moci přenést do reálných lokací jako je Afganistan nebo Irák."

Bojový simulátor nebudou vojáci hrát na počítači, ale pomocí speciálního zařízení. To se bude skládat z displeje, který si umístí na helmu a na němž uvidí bojovou scénu, a velmi výkonného herního laptopu, jaký nelze běžně koupit na trhu. Voják se bude moci otáčet o 360 stupňů, střílení ze zbraně mu pak umožní joystick. "Nejvíce se budeme snažit simulovat horské a pouštní prostředí," dodal West. Vojáci tak nebudou před vstupem do reálného bojového prostředí závislí pouze na fotografiích v něm pořízených, ale budou si moci na vlastní kůži vyzkoušet, jak pohyb v takovém terénu probíhá.

Našli jste v článku chybu?