Nárůst tržního podílu vyhledávače Bing se zastavil
Microsoft se před pár měsíci rozhodl vykopat válečnou sekyru a vytáhnout na Google se svým novým vyhledávačem Bing, který je vylepšován o nové funkce de facto každý týden. Kombinace silného marketingu a znatelného zvýšení kvality služeb oproti Live Search dokázala přitáhnout nejednoho uživatele, avšak kouzlo jménem „Bing“ jakoby v posledních týdnech vyprchalo navzdory nedávno představeným a poměrně povedeným Bing Maps.
Podle firmy Hitwise zabývající se průzkumem internetu totiž v listopadu stejně jako v říjnu narostl tržní podíl vyhledávače Google, zatímco podíl Bingu i jeho spojence Yahoo poklesl. Google získal během minulého měsíce další procento trhu a ovládá tak nyní 71,6 %. Podíl Bingu naopak klesl z 9,57 procent na 9,34 procenta a Yahoo ztratilo téměř celé procento, když nyní ovládá jen (ve srovnání s jeho dávnou slávou) 15,39 procent.
Microsoft tak bude muset hledat další cesty, jak vrátit Googlu jeho četná vítězství na mnoha rozličných trzích.