Brněnšký StarCube 2014 vyzývá týmy, aby ověřili zájem svých cílových zákazníků

13. 12. 2013

Sdílet

Projekt StarCube vedený Vojtěchem Krmíčkem a zastřešený Jihomoravským inovačním centrem spouští pro jaro 2014 další běh 3měsíčního programu, jehož vstupem jsou mladé týmy s dobrým nápadem ale bez zkušeností a výstupem fungující startup vydělávající na komerčním produktu. Přijaté týmy na svých vizích intenzivně pracují po celou dobu tříměsíčního běhu, účastní se workshopů, konzultují svůj postup se zkušenými mentory z firemní sféry a v závěru představí své výsledné produkty, jež ohodnotí odborná porota a vybere vítěze.

Od dřívějších běhů však StarCube pro jaro 2014 mírně změnil podmínky. Týmy nově musí potvrdit zájem potenciálních uživatelů jejich produktu. Týmy musí libovolným způsobem prezentovat své nápady reálným uživatelům a získat od nich odezvu říkající, zda by produkt používali a zaplatili za něj. Limity však nejsou nikterak velké, pro B2C projekty musí týmy najít 20 uživatelů, pro B2B projekty pouze 3 klienty.

Ačkoliv je deadline pro zaslání přihlášek stanoven až na 12. ledna, StarCube týmy motivuje k dřívější přihlášce. Týmům, jež se stihnou zaregistrovat do 15. prosince, nabídne bezplatnou účast na workshopu zaměřeném na informace o StarCube i techniky, jak získat dopřednou uživatelskou odezvu.

Novinkou pro jarní běh 2014 je také zvýšená podpora pro týmy, jež plánují navrhovat hardwarová zařízení. StarCube uzavřel partnerství s českou pobočkou společnosti Felxtronics, jež účastníkům nabídne možnost prototypování a testování hardwarových produktů.

 

Zdroj: Starcube.cz

Našli jste v článku chybu?