I když jsou reklamy Samsungu všudypřítomné, podle Sculleyho se stále nemohou rovnat s Apple. "Každý mluví o Apple. Nikdo nemluví o Samsungu nebo Microsoftu," řekl Sculley. "Je těžké být jednou z těchto značek, které se snaží vyvolat v lidech nějaké emoce. A v tom Apple bezesporu vyniká. Konkurovat přímo Apple v tomto směru - což je to, o co se pokouší Samsung - je velmi, velmi obtížné." I když Sculley samozřejmě vždy bude zastáncem Apple, pravdou je, že podíl Samsungu na trhu a jeho zisky v porovnání s konkurencí i přes silnou marketingovou kampaň klesají. Samsung utratil za marketing svých mobilních zařízení v USA v prvních devíti měsících roku 2014 o 15 % více než Apple.
Apple se však i přesto podařilo zvýšit svůj podíl na trhu a prodat více smartphonů než Samsung, jehož vlajkovým lodím Galaxy S5 a Galaxy Note 4 se příliš nedařilo. Jak dodává Sculley, i když design Samsungu je "slušný", jihokorejské společnosti se stále nedaří vyvolat v lidech takové pocity jako Apple a jeho iPhonům. Samsung se k věci odmítl vyjádřit.
Zdroj: CNET