Prostřednictvím slevových portálů si Češi nejčastěji pořizují vouchery do restaurací a kaváren (33 procent alespoň občas), na kosmetiku a služby zaměřené na zdraví, hubnutí a krásu (28 procent), dále na služby nabízející sportovní aktivity (23 procent) a zážitky, jako jsou let balónem, jízda v rychlém autě nebo masáže (11 procent). Počátkem léta také stoupal prodej voucherů na cestování a pobyty u moře (25 procent).
Většina respondentů nakupuje na slevových serverech příležitostně, pravidelných zákazníků, kteří slevové servery využívají denně, je výrazně méně. V České republice v současnosti funguje okolo 200 slevových portálů. K nejběžnějším zákazníkům slevových portálů se řadí lidé ve věku 18 až 24 let se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním. Z hlediska měsíčních příjmů se pak řadí spíše k průměru.
„Slevové servery jsou atraktivní zvláště pro mladou generaci, která tvoří jejich největší skupinu zákazníků,“ říká Marie Konečná, Partnerka společnosti KPMG Česká republika, a doplňuje: „Průzkum nicméně potvrdil, že i když zákazníky slevových serverů tvoří lidé téměř všech věkových kategorií, bez ohledu na vzdělání a bydliště, mezi obyvateli větších měst a mezi lidmi s vyšším vzděláním je obliba slevových serverů přeci jen vyšší. Od jara obecně 2010 registrujeme enormní nárůst slevových portálů. Pomalu se blížíme stavu, kdy nabídka překračuje poptávku. Vývoj v tomto segmentu bude jistě ještě zajímavý.“