CRM On Demand inovoval Oracle, nabízí další moduly

23. 3. 2009

Sdílet

Interaktivní výpisy, vyspělé analytické funkce a certifikace PCI DSS Level 1 pomáhají zákazníkům aplikace Self-Service E-Billing On Demand posílit loajalitu zákazníků, urychlit inkaso plateb a snížit náklady.
Sales Library je zase jednotné úložiště obchodních materiálů, které pomáhá zlepšit spolupráci v rámci obchodních týmů a zvýšit míru uzavřených obchodů. Obchodní zástupci mohou rychle a snadno vytvářet cílené a efektivní prezentace, přistupovat k relevantním snímkům, zobrazovat jejich náhled a stahovat si je - i celé prezentace. Bohatý soubor nástrojů sociální sítě umožňuje uživatelům sdílet, hodnotit, recenzovat a opatřovat snímky štítky, aby každý v organizaci mohl využívat co nejefektivnější obchodní materiály.
CRM On Demand Deal Management pomůže obchodníkům vyjednávat obchodní transakce efektivněji a maximalizovat ziskovost. S vysoce intuitivním uživatelským rozhraním nabízí Deal Management novou podporu skóringu obchodních případů a cenových doporučení, vyspělé modelování hypotetických případů a informací o trhu, funkce pro sledování nákupní historie zákazníka. Ty pomohou maximalizovat tržby a marže, být efektivnější při vyjednávání o cenách a rychleji uzavírat obchodní případy se zákazníky.
Díky funkcím každoroční simulace krizových scénářů, plnění cílů garantovaného obnovení a synchronizace databází v reálném čase si uživatelé aplikace CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery mohou být jisti, že mají v každém kritickém okamžiku implementovány patřičné procesy zmírňování rizik, kontinuity provozu a shody s předpisy.
Integrace Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM On Demand a JD Edwards EnterpriseOne pak přináší zákazníkům řešení JD EnterpriseOne 8.12 ucelené procesy od prvotního kontaktu až po vypracování cenové nabídky a následné zadání objednávky. Dále nabízí synchronizaci v reálném čase, integraci uživatelského rozhraní do cenových nabídek a objednávek a integraci dat účtů, kontaktů a produktů. Implementací nové integrace nebo rozšířením stávajících investic do řešení JD Edwards EnterpriseOne o CRM, jež poskytne jednotný pohled na zákazníka, mohou organizace zvýšit spokojenost zákazníků prostřednictvím přesnějšího a včasnějšího zadávání objednávek. Mohou rychleji uzavírat obchodní případy díky pohotovějšímu vypracování cenových nabídek a celkově díky integraci ušetří čas a sníží obchodní rizika.

Našli jste v článku chybu?