Eset nabízí firmám prémiový servis bezpečnostních incidentů do dvou hodin

27. 3. 2013

Sdílet

Tak vypadá nejnovější služba Premium Support, kterou Eset spustil v Evropě včetně České republiky. Malé a střední firmy mohou specialistům Esetu zavolat kdykoliv a ti jeho aktuální potíže začnou řešit v podstatě okamžitě.

Nová služba umožní firmám ušetřit na nákladech souvisejících s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je přitom jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin.

Nová služba je k dispozici nonstop, tedy i v noci a o víkendech či svátcích. Kromě jiného může klient například sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti.

Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset.

„Víme, jak důležitá je pro naše firemní zákazníky rychlá a efektivní technická podpora. Se službou Premium Support budeme schopni řešit bezpečnostní problémy ještě rychleji a mnohem efektivněji,“ říká Ignacio Sbampato, obchodní a marketingový ředitel společnosti Eset.

Našli jste v článku chybu?