Popularita této sociální sítě zdaleka neklesá a ani aktivita jejích uživatelů nijak neslábne. Podle generálního ředitele Facebooku, Marka Zuckerberga, téměř polovina ze 150 miliónů uživatelů používá síť každý den.
Navzdory této metě Facebook i další sociální sítě čelí nutnosti hledání nových cest ke zvyšování příjmů tak, aby byl v souladu s masivní návštěvností jejich stránek. Začíná jim být totiž jasné, že klasické online reklamy v podobě bannerů a platby za jeden klik nejsou tak efektivní na sociálních sítích jako například u vyhledávačů a různých webových portálů. Dosavadní snahy však byly neúspěšné. Například Beacon program na Facebooku, ztroskotal na zákonech o ochraně osobních dat uživatelů.
Závislost uživatelů na sociálních sítích potvrzují nedávné průzkumy společnosti IDC, dle kterých se více než 75% uživatelů přihlásí alespoň jednou týdně a 57% alespoň jednou za den. Celých 61% navíc přiznává, že zde stráví vždy minimálně 30 minut.