Podle informací pocházejících ze společnosti ComStore, zabývající se prováděním online výzkumy, zaznamenal Facebook v prosinci roku téměř 222 milionů unikátních návštěvníků. Naproti tomu konkurenční sociální síť MySpace se musela spokojit s "pouhými" 125 miliony návštěvníků. Tato situace je zajímavá zejména proto, že ještě v dubnu loňského roku byli oba rivalové velmi vyrovnanými soupeři.
Jeden z vedoucích pracovníků výzkumu ve společnosti ComStore, Andrew Lipsman, k celé věci poznamenal: "Facebook zaznamenává v poslední době opravdu fenomenální růst. V roce 2008 se mu podařilo zdvojnásobit počet svých uživatelů". Navzdory globální převaze Facebooku existuje například v USA silná dominance MySpace, jenž zde dosáhnul výsledku 76 milionů návštěvníků oproti 55 milionům u Facebooku.
Celé 2/3 uživatelské základny MySpace pocházejí z USA, kdežto v případě Facebooku je to jen ¼ jeho uživatelů. Facebook dle Lipsmana udělal obrovský pokrok na zahraničních trzích, kde se díky svým jazykovým modifikacím rychle stal z malého hráče sociální sítí číslo jedna.
Skvělým příkladem tohoto úspěchu může být i Česká republika, kde ještě před rokem jen málokdo věděl, co to vlastně ten Facebook je. Přitom dnes zde má svůj účet nemalá část především mladého obyvatelstva naší země.