Hlavní navigace

Facebook mění pravidla soutěží, Stránky už nejsou omezeny aplikacemi

28. 8. 2013

Sdílet

Změnu pravidel Facebook oznámil v úterý na svém oficiálním blogu. Správci Facebook Stránek se mohou radovat, od nynějška je naprosto legální zveřejňovat soutěže přímo formou příspěvku namísto tvorby zvláštní aplikace. Soutěže slouží podnikům jako prostředek pro přilákání nových zákazníků, zvýšení povědomí o novém produktu a obecně bezplatné virální šíření reklamy. Dobrým příkladem může být odměna piva zdarma v tanečním klubu pro prvních 50 uživatelů, již „lajknou“ zveřejněný status.

Soutěží podobného rázu jste si možná již všimli a ptáte se, jaká že je to vlastně změna? Podle oficiálních pravidel Facebooku bylo možné podobnou soutěž zveřejnit pouze prostřednictvím Facebook aplikace, ale mnozí provozovatelé pravidlo (vědomě či nevědomě) porušovali. Oficiální motivací Facebooku pro změnu pravidel je „usnadnění tvorby soutěží malým podnikům“, jež si například nemohou dovolit vývoj specifické aplikace.

Facebook přesto stanovuje určitá pravidla, jež by měly Stránky dodržovat. Nesmějí po uživatelích vyžadovat, aby se označovali ve snímcích, na kterých ve skutečnosti nejsou, nebo aby Stránku sdíleli na svých Timeline profilech. Facebook se dle svých slov snaží na profilech uživatelů zachovat kvalitní a předně původní obsah.

 

Zdroj: Facebook.com

Našli jste v článku chybu?