Facebook at Work je zaměřen na firemní zaměstnance a na první pohled vypadá stejně jako „tradiční“ Facebook. Hlavní část stránky tvoří seznam příspěvků, které je možné „lajkovat“ a najdeme zde i skupiny, události a další známé prvky. „Řekl, bych, že Facebook for Work je z 90 % identický s Facebookem pro běžné uživatele,“ uvedl Julien Codorniou z Facebooku pro agenturu Reuters s tím, že her se u firemní verze sociální sítě nedočkáme.
Uspět se svou sociální sítí mezi firemními uživateli se snaží celá řada firem - zmínit lze třeba Yammer od Microsoftu, Socialcast od VMWare, Salesforce Chatter či Jive. Facebook však má velkou výhodu v tom, že drtivá většina uživatelů již jeho uživatelské rozhraní dobře zná. Jak dodal Codorniou, Facebook for Work se od standardní verze této sociální sítě bude lišit především propracovanějšími nástroji určenými ke komunikaci a lepším zabezpečením. Uživatelé Faceboom for Work navíc budou moci mít oddělené osobní a pracovní věci. Základní verze služby má být dostupná zdarma, prémiová pak bude stát „několik dolarů měsíčně“.
Zdroj: Techspot