Audience Insights inzerentům nabídne informace o demografii, lajcích stránek, lokaci, jazyku, využití Facebooku a další aktivitě daného uživatele. Informace lze zobrazovat pro tři různé segmenty lidí: všechny návštěvníky Facebooku, lidi spojené s nějakou stránkou či událostí a lidi vybrané do skupiny dle speciálních kritérií, kterou si již inzerent zvolil. "Díky novému nástroji inzerenti mohou lépe pochopit, jaký dosah bude jejich reklama mít a také to, na jak velké skupiny cílí," uvedla mluvčí Facebooku.
Narozdíl od funkce Page Insights, která se zaměřuje na interakce se stránkou inzerenta (lajky, komentáře, sdílení a tak dále) nový nástroj sleduje i trendy o současných či potenciálních zákaznících napříč celým Facebookem. Nový nástroj lze využít například následovně: pokud inzerent bude chtít zvednout povědomí o dámské luxusní módě, kterou prodává v kamenných obchodech, může zjistit, kolik lidí na Facebooku žije blízko jeho obchodů a jaké mají zájmy (případně i to, co si kupovali v minulosti) a blíže se na ně zaměřit.
Zdroj: Techspot