Facebook již nyní umožňuje svým uživatelům označovat jiné uživatele, města a stránky, avšak hashtagy otvírají zcela nové možnosti jak pro samotnou společnost, tak pro její uživatele. Twitter zprofanoval hashtagy v roce 2007, to však neznamená, že je nemůže začít využívat i Facebook - i když trochu pozdě. Je celá řada důvodů, proč by Facebook chtěl tuto funkci na svou sociální síť přidat: usnadní se tím například indexování obsahu Googlem, což Facebooku přinese další peníze z reklamy.
Hashtagy jsou slova nebo fráze, před něž se vkládá symbol #, díky kterému se sdružují příspěvky nebo zprávy na jedno téma dohromady. Původně se využívaly v sítích IRC jako způsob k označení skupin nebo témat. Toto využití inspirovalo Chrise Messinu, aby podobný systém využil i u indexování témat na Twitteru. Poprvé se hashtag na Twitteru rozšířil na konci roku 2007, když Nate Ritter ze San Francisca použil tag #sandiegofire u svých častých příspěvků o požárech v Kalifornii.
Zdroj: Techspot