Google Point: program pro webové profesionály zaměřené na malé a střední podniky

22. 3. 2011

Sdílet

Program Google Point (google.cz/reklama/pointprogram) bude zaměřen na podporu agentur, webdesignérů nebo webmasterů, kteří poskytují poradenství v online marketingu podnikatelům a malým firmám. V návaznosti na to Google organizuje v dubnu tři vzdělávací konference v Praze, Brně a Ostravě, na nichž zájemci o zapojení se do programu budou moci získat informace a obchodní podporu. Google přichází s výzvou pro webové profesionály, kteří chtějí rozšířit své služby pro malé a střední podnikatele o reklamní služby Google. Mezi typické účastníky mohou patřit SEM nebo SEO konzultanti, kreativní/ digitální/ interaktivní agentury, samostatní webmasteři, webdesignéři, vývojáři webových aplikací a IT poradci.

Účastí na programu Google Point budou zaregistrováni na speciálním portálu (odstartuje ve druhé polovině dubna), který bude nabízet jejich služby podnikatelům a firmám z celé ČR podle jednotlivých lokalit. Zároveň od Googlu získají obchodní nástroje pro růst svého podnikání, včetně propagačních kuponů Google AdWords, díky nimž budou moci jejich stávající i noví zákazníci vyzkoušet online reklamu zdarma.

Program Google Point zájemce naučí, jak nabízet a spravovat online reklamu pro jejich klienty z řad malých a středních podnikatelů. Kromě znalostí získají účastníci i konkrétní podporu v podobě vzdělávacích materiálů a zápisu na speciální portál Google Point.

Program Google Point bude zahájen třemi regionálními konferencemi v Praze, Brně a Ostravě:

•    15. dubna - Praha (Boscolo Carlo IV., Senovážné nám. 991/13,  Praha 1 )
•    19. dubna - Ostrava (Seminární Centrum AKADEMIE, Hrušovská 16, Ostrava – Přívoz)
•    20. dubna - Brno (Comsa Brno Palace, Šilingrovo náměstí 2, Brno)

Přímo na konferenci mohou účastníci konzultovat své stávající kampaně a dozvědět se mnoho dalších informací.

Našli jste v článku chybu?