Hewlett-Packard spustil službu automatické detekce problémů na serverech

6. 3. 2009

Sdílet

HP spouští novou službu Insight Remote Support (IRS), což je software, který automaticky detekuje hardwarové problémy na serverech a úložných zařízeních a následně učiní kroky k jejich napravení. Pokud tak například software rozpozná chybnou funkci serveru, informuje o ní Hewlett-Packard nebo poskytovatele služeb a ti poté pošlou technika, který závadu odstraní. IRS analyzuje hardwarové problémy monitorováním hardwarových komponent serveru, jako jsou paměti a disky.

„Software pro vzdálenou podporu má být prevencí proti výpadkům serverů a mohl by být atraktivní pro zákazníky, kteří nejsou tak technicky zruční“ komentuje zavedení nové služby mluvčí společnosti Hewlett-Packard. Díky vzdálenému monitoringu se prý zákazníci mohou více věnovat vlastnímu podnikání, namísto trávení času řešením podpory IT.  HP již dříve nabízel vzdálenou podporu serverů pro SMB, ale nový software je mnohem aktivnější a lépe zvládá sledování činnosti serverů a úložných zařízení.

Podle HP je nový software určen pro střední a malé firmy, využívajících služeb serverových a úložných produktů značky Hewlett-Packard a s počtem zaměstnanců v řádech stovek až jednoho tisíce. IRS podporuje blade systémy a servery série ProLiant, Integrity a 9000, které běží na operačních systémech Microsoft Windows, Red Hat Enterprise Linux, Novell SUSE a Novell Netware. Dále software nabízí podporu i pro skladovací zařízení EVA.

HP také brzy zahájí prodej nových inkoustových tiskáren řady OfficeJet. Podle slov HP má jít o velmi rychlé a zároveň nízko-nákladové tiskárny, jejichž výkon je prý možné srovnávat s laserovými tiskárnami. Cena modelu HP OfficeJet Pro 8500 se pochybuje mezi 299 až 499 dolary. Levnějšími variantami jsou pak verze HP OfficeJet Pro 8000 s cenovým rozpětím 149 až 179 dolarů a HP OfficeJet 6500 s cenou mezi 149 až 199 dolary.

Našli jste v článku chybu?