Společnost HP získala ocenění
Kromě ČR uspěla značka HP i v dalších 15 evropských zemích, kde se průzkum prováděl. Kromě tohoto titulu HP skórovalo i z hlediska kvality, hodnoty, image a pochopení potřeb zákazníků.
Cílem devátého ročníku ankety bylo zjistit, kterým značkám důvěřují Evropané nejvíce - a to v celé řadě kategorií spotřebitelských výrobků. Výzkum byl uskutečněn s více než 23 000 respondenty na podzim roku 2008 a je jedním z největších v Evropě a nejširší mezi spotřebitelskými průzkumy.
"Toto ocenění je odrazem investic do vytváření značky, které zákazníci důvěřují," řekla viceprezidentka pro marketing divize Personal System Group pro oblast EMEA, HP, Luciana Broggi. "Důvěra a podpora zákazníků je pro nás rozhodující a budeme pokračovat ve snaze nabízet produkty, které zdokonalují digitální životní styl našich uživatelů."
Pro více informací o Reader Digest Survey navštivte, prosím, webové stránky: www.rdtrustedbrands.com.