Inovovaný systém CRM On Demand představil Oracle – nabízí mimo jiné více analytických funkcí

8. 4. 2010

Sdílet

Mezi nové prognostické funkce patří například flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací nebo možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými prognózami pro aktivní řízení řetězce.

Produkt také přináší nově přepracované uživatelské rozhraní, jehož velikost mohou obchodní týmy měnit podle svých představ a v němž pomocí nového zobrazení Head-Up Display rychle najdou relevantní informace. Obchodníkům se v něm budou lépe spravovat seznamy a pomocí nástroje Mobile Sales Assistant mohou přizpůsobovat popisky používané v terénu.

Novinka také maximalizuje efektivitu řízení podnikového řetězce pomocí automatických pracovních postupů pro řízení prodeje, marketingu, služeb a obchodních kanálů či automatických nástrojů pro migraci a načítání dat. Třeba řešení Migration Tool On Demand slouží k migraci úprav z jednoho prostředí do druhého; Data Loader On Demand dovoluje snadné vytváření, aktualizaci a mazání velkých objemů dat.

Rozšířená funkčnost pro správu vztahů s partnery nově podporuje správu delegovanou na partnery a poskytuje analytické funkce pro registraci obchodních případů, financování, řízení řetězce a další.

Našli jste v článku chybu?