IP ústředna od Alcatel-Lucentu nabízí nástroje pro multimediální kooperaci pracovního týmu

31. 3. 2011

Sdílet

Novinka nabízí například konferenční hovory či plynulé přesměrovávání hovorů ze stolního telefonu na bezdrátové telefony, aniž by při tom došlo k přerušení hovoru. Lze tak propojit mobilní telefony i telefony provozované v síti LAN.

Funkce pro týmovou spolupráci zase umožňují uživatelům sdílet dokumenty a společně na nich pracovat, a to při použití jakéhokoli zařízení. Nový OmniPCX také plně podporuje protokol SIP a sítě WLAN.

Ústředna je dostupná ve čtyřech konfiguracích podle velikosti firmy: od 10 do 200 uživatelů, přičemž jde o modulární řešení, takže uživatel platí jen za to, co skutečně potřebuje, ovšem zároveň má možnost produkt dále rozšířit.

Našli jste v článku chybu?