Novinka mimo jiné nabízí univerzální tiskový ovladač pro všechna zařízení - uživatelé si tak mohou určit nastavení pro tisk dle svých potřeb bez ohledu na to, která multifunkční tiskárna bude proces zpracovávat. Tato funkce rovněž umožňuje uživatelům změnit nastavení tisku a zobrazit náhled před samotným zpracováním dokumentu.
uniFLOW V5 také nabízí řadu nastavení a modifikací, takže vyhoví potřebám společností bez ohledu na jejich velikost nebo IT rozpočet. V prostředí, kde je bezpečnost prioritou, jako je veřejný sektor nebo finanční instituce, lze s uniFLOW V5 identifikovat klíčová slova ve zpracovávaných dokumentech bez ohledu na to, jestli se jedná o tisk, kopírování, rozesílání e-mailem nebo skenování. Zpracování takových dokumentů může být automaticky ukončeno, pozdrženo nebo může být vyžádán souhlas k požadovanému úkonu.
uniFLOW V5 lze rovněž propojit s řešením pro web-to-print a produkční workflow Helix Production Workflow. Může tak dojít k propojení kanceláře a podnikových reprografických oddělení (CRD). Větší organizace s vlastním CRD mohou tiskové úlohy zpracovávat podle předem nastavených pravidel, což znamená, že třeba pětistránkový černobílý dokument bude vytištěn na nejbližší multifunkční tiskárně, zatímco 100stránkový vázaný dokument bude kvůli úsporám nákladů nasměrován na CRD.
Řešení pro skenování navíc umožňuje inovativní správu informací na vstupu. Zavedení tohoto jednotného řešení pro podniky znamená zvýšení produktivity zaměstnanců, tím že jsou běžné procesy správy dokumentů jednodušší a zautomatizované - navíc se zvýší bezpečnost informací a usnadní kontrola nad tiskovými náklady.