Vylepšený HelpDesk pro SharePoint Server uveřejnil Kaktus

16. 4. 2009

Sdílet


Novinka umožňuje přehledným způsobem řešit požadavky uživatelů, nabízí přepracované uživatelsky definovatelné workflow, možnost definovat vlastní typy požadavků a také hlubší integraci se systémem SharePoint či nové grafické uživatelské rozhraní.
Prostřednictvím aplikace HelpDesk rozšiřuje funkcionalitu platformy Microsoft SharePoint a umožňuje přehledným způsobem řešit potřeby různých organizací. Mimo jiné dovoluje uživateli vybrat si z mnoha různých způsobů řešení požadavků. Podle výrobce jde o univerzální řešení, které lze využívat v různých oblastech.

Nová verze 2009 přichází na trh s následujícími novinkami a vylepšeními:
 Nové uživatelsky definovatelné workflow
 Nové typy a stavy požadavků v návaznosti na konkrétní potřeby zákazníka
 Kompletní uživatelem upravitelné prostředí
 Nové integrované fulltextové vyhledávání a filtrování
 Nové komunikační (API) a nové grafické uživatelské rozhraní (GUI)
 Celková výkonnostní optimalizace

Našli jste v článku chybu?