Novinka umožňuje přehledným způsobem řešit požadavky uživatelů, nabízí přepracované uživatelsky definovatelné workflow, možnost definovat vlastní typy požadavků a také hlubší integraci se systémem SharePoint či nové grafické uživatelské rozhraní.
Prostřednictvím aplikace HelpDesk rozšiřuje funkcionalitu platformy Microsoft SharePoint a umožňuje přehledným způsobem řešit potřeby různých organizací. Mimo jiné dovoluje uživateli vybrat si z mnoha různých způsobů řešení požadavků. Podle výrobce jde o univerzální řešení, které lze využívat v různých oblastech.
Nová verze 2009 přichází na trh s následujícími novinkami a vylepšeními:
Nové uživatelsky definovatelné workflow
Nové typy a stavy požadavků v návaznosti na konkrétní potřeby zákazníka
Kompletní uživatelem upravitelné prostředí
Nové integrované fulltextové vyhledávání a filtrování
Nové komunikační (API) a nové grafické uživatelské rozhraní (GUI)
Celková výkonnostní optimalizace