Krajský úřad Středočeského kraje spustil zaměstnanecký portál

3. 10. 2023

Sdílet

Gordic spustil zaměstnanecký portál na Krajském úřadě Středočeského kraje. Zaměstnanci úřadu už nemusí řešit personální a mzdové záležitosti osobně, online si mohou kdykoliv zjistit informace týkající se jejich aktuálních pracovně právních vztahů, zobrazit různé typy dokumentů podle jejich role v organizaci, nebo ověřit, na kolik dnů volna mají ještě nárok, a zažádat o dovolenou. Vedoucí oddělení a odborů mají k dispozici kompletní personální informace o svých podřízených a jejich požadavky mohou revidovat.

Nástrojem Personálně-platové přehledy a požadavky (PPP) společnosti Gordic doplnil Krajský úřad Středočeského kraje své stávající moduly integrační platformy GINIS – modul Personalistika pro komplexní správu všech povinných i volitelných dat vztahujících se k personální agendě úřadu, Personální systemizace pro správu a tvorbu organizační struktury úřadu a Práce a mzdy pro přehledné řešení mzdové agendy včetně automatizace řady procesů při tvorbě mezd a zajištění souladu s aktuálně platnou legislativou. Návrh, testování a spuštění portálu proběhlo za aktivní účasti specializovaného týmu Personalistiky a mezd společnosti Gordic.

Díky modulu PPP si mohou zaměstnanci kdykoliv z kanceláře nebo domova vyhledat potřebné informace vztahující se k jejich osobě, zažádat o dovolenou či poskytnutí pracovního volna, nebo si stáhnout elektronickou výplatní pásku.Vedoucí oddělení a odborů tak mají online k dispozici veškeré informace týkající se podřízených, mimo jiné vidí všechny jejich požadavky na nepřítomnost, které mohou jednoduše schválit nebo zamítnou prostřednictvím Elektronické podpisové knihy. Mzdové účetní pak modul PPP usnadňuje přístup k sestavě nepřítomností všech pracovníků, které v rámci mzdového modulu spravuje.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality