Novinka spojuje cloudové technologie a in-memory platformu HANA, což dovoluje výrazně zkrátit dobu implementace včetně propojení s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu. Struktura poplatků se odvozuje od skutečně využívaného rozsahu služeb.
Česká verze nabízí celou paletu nástrojů pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Produkt lze navíc integrovat se existujícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, tak i s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.
Uživatelé mají přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, navíc lze přizpůsobit uživatelské rozhraní podle konkrétního zařízení. K dispozici je i nástroj Cloud for Social Engagement, který umožňuje využít sociální sítě k zefektivnění kontaktu se zákazníky. Díky němu lze najít relevantní zprávy na sociálních sítích a zpracovat je během několika desítek minut, což ury\chluje reakce na podněty uživatelů.
Pro podporu prodejních týmů a obchodních operací lze řešení rozšířit i o službu Cloud for Sales.