Podle WSJ se celý projekt měl jmenovat Brazil (bezpochyby narážka na Amazon) a Microsoft měl dokonce v plánu dotovat cenu prodávaného zboží z peněz, které vydělává na reklamě v Bingu. Služba by navíc byla integrována do budoucích verzí Windows určených pro desktop i mobilní zařízení a objevila by se i na Xboxu a tabletu Surface. Podle dobře obeznámených zdrojů Microsoft v uplynulých měsících o projektu jednal s výrobci, prodejci a několika velkými technologickými společnostmi.
Není jasné, kdy nebo proč Microsoft projekt Brazil nakonec zrušil. I když zákazníci by díky němu jistě ušetřili spoustu peněz, spuštění webu nejspíše nakonec nebylo v nejlepším zájmu společnosti. Vezmeme-li v úvahu, že Microsoft má v oblasti internetové reklamy pouze 4% podíl na globálním trhu, dotování výrobků by nejspíše po finanční stránce nevyšlo. Ze zmínek o projektu Brazil je však zřejmé, že Microsoft se chce na internetu více prosadit a získat na trhu s online reklamou ještě větší podíl, než má doposud.
Zdroj: Techspot