Microsoft je první společností, která Facebooku platí za reklamu na odhlašovací stránce. Jakmile se nyní uživatel z této oblíbené sociální sítě odhlásí, přivítá jej wallpaper s logem Bingu spolu s vyhledávacím políčkem. Do něj lze zadat klíčové slovo a po zmáčknutí tlačítka vyhledat je uživateli v prohlížeči otevřena samostatná záložka, na níž jsou prezentovány výsledky hledání. Pokud se vám Bing po odhlášení z Facebooku zatím nezobrazuje, stane se tak v následujících několika dnech.
Microsoft tak využívá jeden z nových způsobů reklamy, se kterým Facebook přišel teprve nedávno. Mezi další možnosti reklamy nyní patří tzv. Offers, který umožňuje sdílet se zákazníky speciální slevy nebo prémiové reklamy v tzv. Sponsored Stories, jež se mohou objevit na odhlašovací stránce Facebooku. Spojení Bingu s Facebookem dává smysl. Microsoft totiž od roku 2007 drží v této společnosti 1,6% podíl, jenž pořídil za 240 milionů dolarů a od té doby jsou obě firmy "dobrými přáteli" - spolupracovaly spolu na tvorbě mnoha různých produktů.