Mobile Tech 2014: Obchodní potenciál mobilních aplikací

12. 4. 2012

Sdílet

Mobil27. března 2012 se v pražském OK System uskutečnila konference MOBILE TECH 2014 pořádaná společností SmithNovak. Cílem bylo představit nejnovější mobilní technologie a jejich využití jako nástroje pro obchod a marketing, zlepšení mobility zaměstnanců a zvýšení kvality služeb poskytovaných koncovým uživatelům.

Na konferenci zazněly prezentace společností Cleverlance, Google, Acision, Kvados, FLS, eMan, KPMG, Slevomat a dalších.


Prezentována byla témata týkající se:

  • Identifikace klíčových obchodních příležitostí, překážek a trendů
  • Tabletů a ostatních inteligentních zařízení v podnikovém prostředí
  • Vývoje distribučních kanálů pro uživatele mobilních technologií
  • Zhodnocení zabezpečení a technologických překážek v infrastruktuře


V průběhu programu bylo možné zhlédnout konkrétní případové studie podniků, které již mobilní přístroje aktivně využívají.

Účastníci konference se shodli na tom, že úspěšná firma musí poskytovat takové služby, které ji bude konkurence závidět, zároveň musí umět komunikovat s klienty, nabídnout jim atraktivní mobilní aplikace i komplexní služby, které přizpůsobí znalostem a aktuálním potřebám svého zákazníka.

Našli jste v článku chybu?