Na CRM systémy a související služby se zaměří nová divize CCV

5. 10. 2015

Sdílet

Nově založená divize CCV Customer Services je podle představitelů firmy reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota.

„Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to ale vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci.

Ředitelem nové divize byl jmenovaný Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM.

 

Našli jste v článku chybu?