Novou platformu pro internetové bankovnictví představil Ness – slibuje mnohem širší nabídku služeb

18. 11. 2009

Sdílet

Hlavním cílem je podle dodavatele nabídnout platformu, která pomůže finančním institucím najít příležitosti, jak získat nové zákazníky a zlepšit retenci stávajících. Oproti konkurenci prý nabízí především nižší náklady na údržbu, jednodušší nabízení služeb zákazníkům a lepší přehled o potřebách zákazníků.

Ness One představuje modulární škálovatelnou platformu, která zahrnuje multikanálový přístup. Ten umožňuje poskytování služeb finančních institucí prostřednictvím různých kanálů – pobočkovou sítí počínaje, přes různé přímé kanály (internet) až například po bankomaty či call centra.

Ke klíčovým vlastnostem patří možnost pouze jednou a centrálně integrovat službu či produkt a pak jednoduše nastavit, v jakých distribučních kanálech se má zobrazovat nebo naopak nezobrazovat. Novinka také umožňuje prodej služeb a produktů bez nutnosti návštěvy pobočky a současně dokáže vytvářet jednotně cílené (automatizované) nabídky pro distribuční kanály.

„Při přípravě platformy jsme se soustředili především na oblasti, které z našeho pohledu mají velký prostor pro vylepšení. Především je to aktivní obchodování, čili oslovení potenciálních klientů novým neotřelým způsobem, a o tzv. cross selling stávajícím klientům se záměrem identifikace jejich potřeb a jejich správné adresování,“ říká Richard Stehlík, obchodní ředitel divize Finance společnosti Ness Technologies.

Našli jste v článku chybu?