Na vývoji designu se Google bude podílet s Luxotticou a o výrobu a distribuci se postará výhradně Luxottica. Podle oficiálního vyjádření tohoto největšího výrobce brýlí na světě "bude první řada obrouček kombinovat high-endovou technologii s avantgardním designem a nabídne tak to nejlepší co se týče stylu, kvality i výkonu." V této fázi není jasné, kdy se obroučky Oakley a Ray-Ban pro Glass objeví na trhu, avšak podle Googlu partnerství značí "začátek nové kapitoly v designu Glass".
Je pravděpodobné, že vydání nových obrouček bude naplánované na stejnou dobu jako vydání samotných Glass (technologie je nyní dostupná pouze omezenému okruhu uživatelů). V lednu Google představil první čtvery obroučky kompatibilní s Glass, které navrhli jeho inženýři. Cena jedněch obrouček byla stanovena na 225 dolarů. Luxottica má rozsáhlé distribuční kanály - po celém světě má více než pět tisíc obchodů s brýlemi a ovládá řetězce jako LensCrafters a Sunglasses Hut.
Zdroj: Techspot