Modernizovaný vůz vyrazil na svoji cestu v sobotu v 5:38 hodin z vozovny Hloubětín a jezdí na lince č. 17. Zkušebí provoz potrvá minimálně půl roku a připojení bude nabízeno prostřednictvím technologie Wi-Fi, detailní parametry ale Dopravní podnik hl. m. Prahy nezveřejnil. Po vyhodnocení zkušebního provozu chce DPP podle svých zástupců tyto novinky rozšířit i na nejnovější tramvaje 15T Forcity od výrobce Škoda Transportation.
Mezi další inovace, které čekají na cestující DPP v této tramvaji KT8N2, patří LCD monitory, na kterých budou zobrazovány reklamní spoty a prezentace DPP, ale také informace o SMS jízdenkách nebo o tom, jaká pravidla mají cestující dodržovat. Pravidla pro cestující vycházejí z marketingové kampaně DPP, jejímž cílem je upozorňovat cestující na to, jak se chovat v dopravních prostředcích DPP tak, aby neohrožovali bezpečnost svoji ani svých spolucestujících. Jedná se tedy spíše o akci marketingového rázu a bezplatné Wi-Fi připojení lze považovat za sofistikovaný způsob, jak nalákat pasažéry do tramvaje, aby v ní shlédli reklamní spoty DPP.