Platební bránu pro internetové obchodníky představila UniCredit Bank

8. 10. 2009

Sdílet

Obchodník například nemá přístup k informacím o platební kartě klienta, ty držitel karty zadává až na webových stránkách platební brány GP webpay. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou. Tento systém chrání obchodníky před případnou škodou vzniklou z důvodů zneužití karty. Rizika a náklady při reklamaci plateb přechází na vydavatelskou banku.

UniCredit Bank prý spatřuje nové příležitosti, které se otevírají s rostoucím zájmem o online platby. Od nové služby si slibuje zpřístupnění internetového obchodu pro širší spektrum podnikatelů a další nárůst karetních transakcí na internetu.

„Platby kartami na internetu jsou pro klienty stále atraktivnější. Meziroční nárůst se pohybuje v desítkách procent. Zvyšování míry zabezpečení je výhodné nejen pro banku, ale zejména pro obchodníky, kteří tím získají konkurenční výhodu,“ uvedla Tereza Kuklíková z UniCredit Bank.

Hlavní výhody služby E-commerce UCB dle výrobce:

• růst prodejů prostřednictvím internetu na základě větší důvěry zákazníka v zabezpečené on-line obchodování

• jednoduchá implementace do stávajícího systému

• možnost přijímání plateb 24 hodin denně

• nižší riziko nepřevzetí již zaplaceného zboží a s tím souvisejících nákladů

• snížení rizika podvodných transakcí – stejná míra bezpečnosti pro klienta i obchodníka jako při platbách kartou v kamenných obchodech

• rychlejší způsob úhrady zboží ve srovnání se zásilkovým obchodem

• možnost akceptace nejrozšířenějších typů platebních karet – VISA a MasterCard

• minimalizace časové náročnosti na provádění a evidenci transakcí platebními kartami

• bezpečná, rychlá a moderní platební metoda

Našli jste v článku chybu?