Podporu rozšířil Eset o více úrovní včetně výjezdů

6. 6. 2013

Sdílet

Ta které představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí.

Uživatelé si mohou kdykoli během pracovní doby technické podpory přinést svůj počítač do firmy Eset v Praze 7, a technici jej poté zcela zdarma zbaví malwaru. Technická podpora pro zákazníky s platnou licencí je poskytována také prostřednictvím e-mailu, telefonu, vzdáleného připojení či on-line fóra.

Co se týče víceúrovňové technické podpory, zákazníkům bude k dispozici technická podpora prostřednictvím několika úrovní podpory zdarma. První úroveň je podpora telefonická. Ta je nově k dispozici v pracovní dny vždy od 8 do 20 hodin.

V případě, že požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, lze využít druhou úroveň podpory, která je poskytována on-line. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici řešit požadavky na dálku. A pokud je není možné vyřešit běžnými cestami, může technik v nutných případech přijet za zákazníkem osobně.

Osobní návštěvu technika nabízí firma i firemním zákazníkům prostřednictví služby Servisní zásah. Tuto službu mohou od června čerpat zákazníci i bez nákupu nové licence, a to vždy jednou ročně.  Návštěva technika sestává ze čtyř hodin práce odborníka na místě formou konzultace, ukázkové instalace, popřípadě školení nebo pomoci s odvirováním.

Našli jste v článku chybu?