Novinka podnikům umožní efektivnější analýzu informací ze sociálních sítí, díky čemuž budou mít lepší přehled o dění na sociálních sítích a tak lépe reagovat na vývoj trhu a odhalit chování zákazníků.
Řešení Social Media Analytics nabídne marketingovým specialistům v reálném čase podrobné analýzy, které jim umožní na základě dat ze sociálních sítí přesněji porozumět trhům i zákazníkům.
Nástroj umožňuje zpracovávat miliardy příspěvků na milionech serverů a získávat z nich strukturované informace (i v podobě metrik/kvantitativních vyhodnocení) umožňující rychle zachytit aktuální trendy, rozpoznat vnímání jednotlivých produktů, služeb i firem a sledovat jejich úspěšnost na trhu i vývoj.
Zákazníci, kteří použijí tento produkt, mohou podle dodavatele rychle získávat informace nejen o vlastní firmě, ale také detailně sledovat aktivity konkurence, rozpoznat silné i slabé stránky jejich produktů. Pomocí nástroje Social Media Analytics lze také sledovat a vyhodnocovat úspěšnost marketingových kampaní.
Řešení Social Media Analytics je založeno na technologiích cloud computingu a využívá pokročilých metod pro zpracování přirozeného jazyka (NLP – natural language processing), na jejichž základě v příspěvcích v sociálních médiích odhaluje vývoj názorů, emocí i chování, které korespondují s trendy trhu.
Oproti konkurenčním nástrojům prý není třeba, aby zákazník před sběrem dat nejprve zadal předmět svého zájmu a složitě definoval pravidla. Řešení Social Media Analytics nabízí již shromážděná data a řadu předpřipravených filtrů, které umožňují provést analýzu prakticky v reálném čase.