Hlavním cílem semináře bude poskytnout praktické informace potřebné k zahájení e-komunikace prostřednictvím datových schránek a zároveň přinést aktuální zpravodajství z prvních praktických zkušeností včetně případových studií institucí a firem, které již úspěšně na provoz datových schránek přešly.
Účastníci zde získají např. stručný přehled kroků, které je třeba udělat pro to, aby úřad mohl komunikovat prostřednictvím datové schránky – změny vnitřních směrnic, kvalifikované certifikáty atd. Dále co je potřeba provést v IS Munis po získání vlastní datové schránky a postupy nastavení. Chybět nebude ani ukázka práce s datovou schránkou prostřednictvím IS Munis a doporučení pro jednotlivé kroky plynoucí ze zkušeností z testovacího provozu IS DS.
Informace, které na semináři zazní, jsou důležité jak pro ty, kteří mají povinnost od 1. listopadu 2009 využívat datové schránky povinně, tedy právnické osoby a orgány veřejné moci, tak i pro ty, kdo je chtějí využívat nepovinně – fyzické osoby a podnikající fyzické osoby.
Přihlášku na seminář a další informace naleznete na webových stránkách Národního centra Regionpartner.